em28
Well-known member
יש גם את הצד השני: ה"ליסינג" הישראלי הוא הרבה פעמים קומבינה
ההנחות האמיתיות על רכבי 0 קמ' מגיעות כשליבואן יש רכב לא מבוקש שהוא לא מצליח למכור עד סוף השנה
והוא מעביר אותו לחברת בת שלו (להלן חברת הליסינג) כדי שתמכור אותו כרכב יד שניה.
 
למעשה, ברוב המקרים גם הצרכן הפרטי, אם יתעקש מספיק, יגיע לעסקה מהיבואן במחיר קרוב מאד למחיר הליסינג בלי תוספת היד.
 
רכב שבאמת היה בליסינג הוא רכב שראוי להתייחסות כגרוטאה היות וכל הסיפורים
של נהג יחיד, הבת של המנכ"ל, ואפילו ליסינג מימוני ראויים לאותה התייחסות כמו לרכב שהיה מונית, רכב לימוד נהיגה, רכב חברה ורכב קיבוץ ...ביחד.
 
ההנחה על רכב ליסינג צריכה להיות גדולה מספיק (25%-) והרכב אטרקטיבי מספיק (קילומטרז' נמוך, מצב כללי מושלם) כדי בכלל לשקול את העיסקה.
 
כל סיפור הליסינג נמצא בבחינה במשרד האוצר, כשהכוונה היא לפוצץ את העיוות שנוצר בשוק שמונע ירידה משמעותית במחיר.
ההנחות האמיתיות על רכבי 0 קמ' מגיעות כשליבואן יש רכב לא מבוקש שהוא לא מצליח למכור עד סוף השנה
והוא מעביר אותו לחברת בת שלו (להלן חברת הליסינג) כדי שתמכור אותו כרכב יד שניה.
 
למעשה, ברוב המקרים גם הצרכן הפרטי, אם יתעקש מספיק, יגיע לעסקה מהיבואן במחיר קרוב מאד למחיר הליסינג בלי תוספת היד.
 
רכב שבאמת היה בליסינג הוא רכב שראוי להתייחסות כגרוטאה היות וכל הסיפורים
של נהג יחיד, הבת של המנכ"ל, ואפילו ליסינג מימוני ראויים לאותה התייחסות כמו לרכב שהיה מונית, רכב לימוד נהיגה, רכב חברה ורכב קיבוץ ...ביחד.
 
ההנחה על רכב ליסינג צריכה להיות גדולה מספיק (25%-) והרכב אטרקטיבי מספיק (קילומטרז' נמוך, מצב כללי מושלם) כדי בכלל לשקול את העיסקה.
 
כל סיפור הליסינג נמצא בבחינה במשרד האוצר, כשהכוונה היא לפוצץ את העיוות שנוצר בשוק שמונע ירידה משמעותית במחיר.