תגידו מה דעתכם...?.. מי שלא יודע מלבד היותי חייל ומנהל הפורום אני גרפיקאי ניסיתי ליצור הופעה של אפרת תגידו מה אתם חושבים יפה?.. מה לשפר? זה הלפניי.....