תגידו מה דעתכם...?..

הורס 17

New member
תגידו מה דעתכם...?..

מי שלא יודע מלבד היותי חייל ומנהל הפורום אני גרפיקאי ניסיתי ליצור הופעה של אפרת תגידו מה אתם חושבים יפה?.. מה לשפר? זה הלפניי.....
 
למעלה