תגידו ... מה אתם אומרים ???

galit3880

New member
תגידו ... מה אתם אומרים ???

תגידו מה אתם אומרים על קטע כזה שבגלל שכל הזמן חברים שלכם מתחתנים יוצא לדבר על נישואין ועל מסיבות רווקות/רווקים, כי זה הנושאים שכל הח'ברה שלכם מדברים עליו . איך היתם מגיבים ???? אם היתם בצד של הבחור או הבחורה שיש להם ח'ברה מתחתנים ??? או אם היתם בצד השני ???
 

gilgool101

New member
גלי אל גלי... שומעת...

טבעי שהחבר'ה המתחתנים יחפרו את הנושא ולא משבה ליד מי כי זה בדיוק מה שבראש שלהם... אם זה יותר מדי וזה מפריע לך אז תקומי מהכיסא... תעלי על השולחן... תנשמי עמוק, עמוק.... ותצעקי: אולי אפשר לדבר קצת על משהו אחר !!!!!!!!! ואז תרדי מהשולחן... תחייכי... ותלחשי: אם אפשר כאילו בבקשה?????
 

gilgool101

New member
רק דבר 1 קטן...

כשאת תיתחתני ותפטפטי את זה בכל מקום וליד ועם כל אחד... תקווי שלא יצעקו מה שאת צעקת... גילגול
 

אילתית27

New member
אני חושבת

מצד אחד זה מאוד נחמד לשמוע אנשים שמתחתנים צריך לשמוח בשמחתם מצד השני שואלת את עצמי מתי גם אני?? נכון לפעמים מבאס לשמוע שלכולם טוב ואת/ה תקוע איפשהו ולא מוצא פרטנר אבל צריך להיות אופטימים ולחשוב שזה יגיע ולקוות שבמהרה ואז גם אנחנו ניהיה חלק מהשיחה על חתונה ומסיבת רווקים/ות.
 

s h i r k u s h

New member
בד"כ מדברים על מה שמעסיק...

תודה לאל אני צעירה מדי בשביל חתונות וכו' מבחינת החברות, אבל יכולה להעיד על עצמי שנורא הפריע לי לשמוע את הסיפורים של חברות על החברים שלהם וכו', כל הזמן: זה פה, זה שם וכו'- זה שיגע ושיעמם אותי למוות אם לומר את האמת
אבל... הנה עכשיו חודשיים אני מזבלת את השכל לכולם על החבר, עד שאני עוצרת את עצמי וסותמת לעצמי את הפה
גליתו'ש, הכל עניין של מה שמעסיק באותו הזמן, פשוט אם זה מוגזם אפשר להעיר בשקט לאנשים או לנסות להעביר לנושא אחר.
 

זכוכיות

New member
../images/Emo45.gif

כשאימצתי את הכלבה שלי, 24 שעות בימה הייתי מדברת רק עליה, וזה עדין לא עבר לחלוטין
אבל ככה זה, חיילים מדברים רק על צבא, אנשים שקרקובים לחתונה או נשואים טריים מדברים על חתונות, הורים טריים מדברים עם הילדים וכו' וכו'...
 

gilad269

New member
מה אפשר להגיד?

שאצלי כולם כבר התחתנו.וכל פעם שרואים אותי נו,מתי זה כבר יהיה אצלך?ובחברה זה כבר קשה לצאת,כי במקום לדבר על נושאים מענינים אתה שומע,דירה,מינוס,משכנתה,אבטלה,הריון,ילדים.זה לפעמים מלחיץ,אבל אותי לא.ואם הייתי בצד השני הייתי מתנהג במקביל.לא הייתי נלחץ.
 
למעלה