תגידו.. מהזה קנגרו?

תגידו.. מהזה קנגרו?

לא השתגעתי. כולם יכולים לראות שזו החיה האהובה עלי.. (בכרטיס האישי למי שמתעקש). אבל.. מי יכול להגיד לי מה זה קנדרו מה פרוש המילה. ארוחה זוגית לאור נרות ויין אני אקבל מאישי הפרטי אם ההשערה שלי נכונה. ולמען לא אבלבלכם לא אציין אותה. שיהיו כוחות שקולים. אז. מי מכם יודע.. מה זה קנגרו. ואגב ו בהמשך לדיונים ה"לא נעימים " אני כמובן תומכת בכל לב יד ופה במנהלות ובדרך הניהול שלהם. ולסביח. למאזינים שלי שמדברים בסיגנון המוזכר כאן. אני מזכירה שבכל מכשיר רדיו אפילו ברשת ישנו כפתור פלאים. קליק אחד ולא חייבים להאזין. לא מוצא חן? תעביר תחנה. ומנסיון של 15 שנים בשידור לגולה.. זה יקרה הרבה.למד להאמין במה שאתה עושה ועשה את זה טוב. היה שלם עם עצמך . זהו עכשיו תענו לי .. מה זה קנגרו.. אני מתה להוציא אותו כזה ולהוציא לו את המיץ בחכיון המתוק בין המנות.. מוסיקה רו מנטית.. יין מפעפע בכוסות.... מבינים אותי?
 

point618

New member
קנגורו

קפיטן קוק רשם ביומנו בשנת 1770 שהילידים קראו לחיה זו בשם קנגורו. סיפור התקופה מאוחרת יותר (יחסית די חדש) טוען שכאשר שאלו את הילידים: "מה שם החיה הזו" ענו הילידים בשפתם: "אנחנו לא מבינים אותך" שנשמע דומה לקנגורו.
 

point618

New member
אין פירוש

לשם לא חייב להיות פירוש. מה הפירוש של גמל? לדוגמה.
 

shimishimi

New member
קנגרו

המילה מגיעה מהשפה של האבוריגיניז, וזה אומר משהו לא ידועה, כאשר הם ראו את החייה הזו בפעם הראשונה הם לא הבינו מה זה, אז המילה הזו פירושה משהו לא ידוע או מובן.
 
סוף סוף אחד שיודע.

הנה לכם התשובה . קנגרו=אני לא יודע. וההסבר המלא: בעת אחד ממסעותיו של קפטן קוק, המגלה הבריטי באוסטרליה, שאל הוא את אחד הילידים שנלווה אליו, מהי החיה הגדולה המקפצת בעוז בין השיחים. תשובת המקומי היתה"קנגרו" אשר פרושה בשפת המקום: "אני לא יודע" . השאלה שלי עכשיו, סלמון או סטיק פילה מניון?
 

point618

New member
לא מדויק

ראשית, הרי כתבתי סיפור זה בתגובתי הראשונה להודעתך. שנית, זו סתם אגדה שאין בה ממש. אין שום ניב בשפה האבוריגינית בה קנגורו משמעותו "אינני מבין אותך" תוכל לקרוא הסבר קצר על כך במילון הזה.
 
נכון גם אתה כתבת

אבל הוא דייק יותר. והמילון לא תמיד נכון. המקור שלי הוא חוקר התנהגות בעלי חיים באוסטרליה עצמה. וזו גם התשובה שכיוונתי אליה. טוב לדעת שהקנגרו שרוי במחלוקת. לפחות הוא יודע שקוראים לו קנגרו.
 

point618

New member
יש אנשים

המאמינים בתיאוריות שונות ומוזרות בתחומים שונים. אתם כמובן רשאים להאמין במה שליבכם חפץ. אגב, הנה הסבר נוסך.
 
תרשה לי להזכיר לך

שמדובר בהתערבות... ספרתי את מספר האנשים שתומכים בסיפור. לעומת הסיפור של בן זוגי שגורס שקנגרו הוא בתרגום חופשי: קפיצה למרחקים". לא הבאתי את הדיון לבחינת ידיעת הקנגרו או שפתם של המתיישבים. ההגינות מנעה ממני לציין פרטים בשאלה המקורית. אנחנו יוצאים לאכול מחר בערב . במסעדה רומנטית על שפת האגם. נרות על השולחן, מוסיקה של כינורות, ואוכל טעים טעים ולא לשכוח יין משובח. אפשר להגיד שבזכותכם. ועכשיו הרשו לי לצטט קטע קצרצר מן הקישור של פוינט 618 This fanciful story appears only relatively recently and has no supporting evidence, so it is almost certainly false.
 
למעלה