תגידו לי,,,,,

תגידו לי,,,,,

מה קורה כאן,,, יומיים אני לא פה,, ואיזה בלאגן,, לירי,, עם מס´ טלפונים,, והטרדות בפרטי,, אבי,, עם ביקורי פתע בבית,, מה קורה כאן,,, סביר להניח,, שעכשיו אהפוך להיות מוטרדת בפוטנציה,,, למההההה,,,,?????? עכשיו תשמעו קטע,, יצאתי עם מיכלי,, באנגלית,, לכמה קניות וסידורים,, כן, מקסיקני קניות וסידורים,,חחחחחחח בקיצור, נכנסתי לאיזה חנות שווארמה,, לקנות מים מינרלים,, חיכיתי בתור,, עמד לידי , בחור שמן מגעילללללל,,, נוטף זיעה,, ומבקש מהבחורצי´ק,,שיכין לו פיתה עם פרגיות,, פתאום הוא מסתובב אליי מסתכל במבט של איכככככסססס,,,, ואומר לי,, אין כמו פרגיות נכון,,, גרררררררררר,,,,,,
בערך ככה הפכתי להיות,, איך ,,,,,,,איךךךךךךךך,,,,,,,,המגעילללללל הזה ,, עוד יכול לחשוב על פרגיות,, מי תלך איתו בכלל,,, יצאתי החוצה ומיכלי ואני נקרענו מצחוק,, לא יאומן,, שבוע טוב לכולם,,,,,,
 

m i c h a l i

New member
תגידי לי....

את מדברת בתור פרגית או בתור סתומת עין.....חחחח איפו את.... געגעתי... נ.ב. כנסי אליי לשיחה צפופה אח"כ.....
 
למעלה