תגידו לי שאני לא רעה

תגידו לי שאני לא רעה ../images/Emo4.gif

לפי פסק הדין, הוא היה צריך להעביר לי מזונות היום 3500, בפועל העביר רק 2500 כמו שהעביר כל חודש. לפני חודש אמר "שאין בעיה , אני אפקיד 3500", הייתי צריכה לריב עם העו"ד שלי לפני שבועיים שלא יפנה להוצאה לפועל, אמרתי לו "חכה, רוצה להיות הוגנת, בו נחכה לתחילת החודש ונראה כמה יפקיד" לא נעים להגיד אבל לשם שינוי העו"ד שלי צדק. אז הפקיד רק 2500 ש"ח למרות ש............. ניסיתי להתקשר אליו אחרי שביררתי יתרה בבנק, ולשאול אותו למה??? אבל אז הגעתי למסקנה שאין טעם בכלל. אז התקשרתי לעו"ד שלי וביקשתי שיפעיל הוצאה לפועל. נכון שאני לא רעה ונצלנית? נכון?
 
ידעת מה יהיה ---

רק שעכשיו את עושה את זה עם מצפון נקי- חבל שהיה צריך להגיע לזה , שיהיה בהצלחה
.
 
בדיוק באתי לשלוח לך מסר ../images/Emo99.gif

כמה שהוא מאכזב בכל פעם מחדש הוא מאכזב. חדל אישים שכמותו.
 

galia1962

New member
../images/Emo24.gifאת לא רעה סופי

את נלחמת על מה שמגיע לילדייך בדין
 

galia1962

New member
../images/Emo4.gifעצוב שאת צריכה להלחם באבי ילדייך

שולחת לך חיבוק ומקווה שתצליחו בסופו של דבר לעלות על פסים של הדברות חיובית בינכם.
 
רעה../images/Emo70.gifמאמי את טובה מידיי../images/Emo24.gif

יקירתי הוא בוחר במלחמה. כל שנותר לך הוא להתגונן ואם צריך אז בכל דרך. הצדק מנצח והוא לדעתי איתך.
 

יערית

New member
ואם סופי

70 איש יגידו שאת רעה ומוגת לב..ורק 30 יגידו לך שאת נוהגת בחכמה כי את נלחמת על הזכויות של ילדייך, אז מה תחליטי לפי הרוב? תלכי עם מה שהכי נראה לך,תלחמי על מה שאכן מגיע לילדייך, בלי להסס ובלי לשאול אחרים האם את פועלת נכון או לא, למרות שזה בסדר לבקש עיצה...אבל במיקרה הזה זה לא עיצה, את רוצה להשקיט מצפון ואין לך על מה! את בסדר עם עצמך? זה מה חשוב!!!!!!
 
אביב, יערית

רק לא מבינה דבר אחד. מילא לא רוצה לעמוד בפסק דין, אבל לא מבין שיש לו פה עסק עם בית משפט ולא איתי???? התקשר מקודם, שאלתי אותו למה? אמר שלא אישרו לו בבנק (עאלק לא אישרו לו) לא אמרתי לו כלום, רק אמרתי "בסדר" רגוע. ועכשיו שיאכל את הח........ של עצמו. זה משגע אותי, כמה האגו יכול להסתיר את ההגיון מאחורי הדברים??? טיפש
 

יערית

New member
זהו פה הבעיה..

את מנסה להבין את ההיגיון שלו..ואין! פשוט תעשי בלב שלם מה שהכי נראה לך נכון.
 
סופי../images/Emo70.gifחשוב

אני אישית הייתי מבררת מה הוא מציע. אם הוא טוען שהבנק לא אישר,מה הדרך שהוא בוחר כדיי לצמצם את הפער בתשלום. תקשיבי לו,אולי ישנו פתרון שמתאים לשניכם. לפעמים הפשרה עדיפה על מלחמה. במיוחד כשאת מרויחה שקט. והילדים מרויחים אבא שלם יותר.
 

ערסlight

New member
את צודקת

לפי ההסכם...מגיע לך. רק מה...אולי אין לו? חמלה אין פה. והמצחיק, שאת מסכימה איתי. לא סתם את מחפשת צידוקים מאיתנו.
 

ערסlight

New member
התכוונתי...

שאת לא שלמה עם המעשה. יתכן ואת בקונפליקט בין ידיעת המצב של ה-X לבין הצורך שלך. בחרת להלחם על הכסף...אבל מתייסרת. וכאן...את מבקשת את תמיכת הפורום בכדי להרגיש יותר טוב. אני מקווה שהייתי ברור יותר.
 
למעלה