../images/Emo22.gif מתלבטת באשר לחוקיות..
אולם, לדעתי זו הלנת שכר לכל דבר. אם האחות אינה עובדת ב"ואקום", יש לה הוכחה כי הגיעה לעבודה, שהתה במקום העבודה ועבדה, יש עדים לכך, הרי שלעניות דעתי - זו בהחלט הפרה בוטה של זכויות עובד. "שעון הנוכחות" (ואגב נושא לדיון:
רופאים אינם נדרשים להדפסת כרטיס נוכחות) הינו כלי שנוי במחלוקת. יש הרואים בו "מרגל" יש הרואים בו "נציג ההנהלה" ויש המברכים עליו בשל היותו לא אחת הוכחה לשהות העובד במקום מסוים - מעין "אליבי" . מוזרה לי ההתנהלות של משלמי שכרכם נייטי. ואם, אכן לא ישולם לך שכר עבור יום בו לא "הדפסת כרטיס" מה מונע ממך לקחת עצמך וללכת ליום חופשה? שהרי זה ינוכה משכרך ממילא.
מ ה דעתכם על שעוני נוכחות, כיצד תסבירו את העובדה כי הסקטור הרפואי אינו נדרש לשימוש בהם?
שבת ברוכה.