תגידו לישון ע"ח זמן מטפלת זה נורא ?

תגידו לישון ע"ח זמן מטפלת זה נורא ?

כבר כמה ימים שאני ישנה ממש מעט בגלל שהקוץ מתעורר כל שעה-שעתיים. היום הגעתי למצב שאני לא מסוגלת להתרכז כבר ומתה מעייפות. זה כזה נורא ללכת לישון עכשיו כמה שעות, ע"ח שעות שבהן הקוץ עם מטפלת ואני אמורה לעבוד ???
 
הבייביסיטר באילת ../images/Emo7.gif

מה קרה? השן של רשף לא שמעה את הגרסה שאחרי הבקיעה זה מפסיק לכאוב
. הילד בוכה רוב הזמן (בשאר הזמן הוא עליז להפליא. חיים משונים), וניזון כבר שלושה ימים מאקמולי וגמי גם.
 

babybooms

New member
רוב הסיכוי שיותאת לו עוד אחת.

ובגלל זה הוא עדיין מתבכיין.
 

ניצנץ l

New member
השיניים הראשונות יוצאות בזוגות ../images/Emo67.gif

זה שאחת כבר בקעה רק אומר שהוא מתמודד כרגע עם השנייה
 

עדידושש

New member
חיפושית- גם אנחנו אחרי לילה נוראי

כמו כל הלילות בשבועות האחרונים...לפי הרופאה שבדקה אתמול את מאיה, אכן, 2 השיניים התחתונות יוצאות יחד, ואכן, כל לילה אנחנו מבלים שעות בריקודים ובבכי לפחות עד 2-3, נרדמים קצת, וקמים שוב לטנגו... מה זה גמי גם? אנחנו נותנים טיילנול (כמו אקמולי), וקנינו ג'ל שנקרא אורלג'ל, אבל הרופאה הזהירה אותנו שזו משחה שמרדימה מקומית את המקום, אבל בגלל שיש המון רוק, המשחה עלולה להבלע, ולהרדים את אזור הגרון, ואז לגרום לחנק. מיותר לציין שאנחנו לא משתמשים במשחה...
 

Unicorn98

New member
לא נורא - להיפך!

אין דבר יותר טבעי בעיניי מלנצל את זמן המטפלת (או בייביסיטרים אחרים, לצורך העניין) כדי למלא מצברים, לישון, לקרוא, לצאת החוצה - כדי שבזמן שלך עם עומר הוא יוכל להנות מאמא פנויה רגשית ונפשית, ובעיקר - לא עייפה!
 

עדידושש

New member
מקווה שהלכת לישון.

אם יש אופציה, ואם את כל כך עייפה, אז לכי לישון ... אני אתמול, אחרי שהבחור חזר, הלכתי לישון שעתיים. וטוב שכך. כשקמתי מאיה בערה מחום, ונשארתי איתה כמעט עד 3 בבוקר...וואלה, ועכשיו "רק" 6 וחצי בבוקר, וקמתי לשאוב. הבחור אולץ על-ידי לקחת יום חופש היום. כדי שכולנו נוכל לנשום קצת, וכדי שאני אוכל גם לעבוד על התזה, אבל בינתיים, נראה לי שאני הולכת לישון.
 
למעלה