תגידו, כשגוקו צעד עם צ'יצ'י לחופה

King Of Saiyans

New member
תגידו, כשגוקו צעד עם צ'יצ'י לחופה

ב-DB, הוא ידע שהוא הולך לגור איתה ביחד כל ימי חייו, לשכב איתה כל יום באותה מיטה ולהכניס לה את הזנב שלו(לא הסייאני) ולאכול את האוכל שהיא מכינה, ושהבן שיוולד לה יהיה גם הבן הביולוגי שלו, ושאסור לו יותר לפתח רגשות אהבה לנשים אחרות, או... שהוא חשב שעל החופה הוא עומד לאכול איתה אוכל מסוג מיוחד שקוראים לו 'חתונה' ובזה נגמר כל העניין???????????? ????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני לא שואל על כשהוא היה ילד קטן, אלא ביום החתונה ממש! בבקשה, תענו לי!!!!!!!! האם אחרי החתונה גוקו לא התפלא למה הוא וצ'יצ'י צריכים לגור בבית אחד רק בגלל שהם אכלו אוכל שקוראים לו 'חתונה'?
 

Shazamit

New member
חחחחחחח

השאלה שלך גורמת לי לרצות להמשיך לראות את זה! (כי אני לא יכולה בזמן הקרוב...) הייתי עונה, אבל אני לא יודעת את התשובה... למרות שזאת בטח האפשרות השניה.
 

King Of Saiyans

New member
אוקי. ארבע שאלות לא קשורות:

1.מה לדעתכם ה-IQ של גוקו? 2.מה לדעתכם ה-IQ של פיקולו? 3.(בלי קשר לשאלה 1) מה לדעתכם ה-IQ של הסייאני הממוצע? 4.(בלי קשר לשאלה 2) מה לדעתכם ה-IQ של הנאמקי הממוצע? וכל זה בהנחה שה-IQ של הבן-אנוש (לא חיזר) הממוצע זה 100.
 
4 תשובות

1. באיזור ה-15 (לפי התגובה החיננית של גוקו להודעה על כך שהוא נוסע לכוכב שמש שכנראה יהרוג אותו: "מה? לא רוצה!") 2. אני מניח שבאיזור ה-15 (לפי המשפט שנאמר לפני כמה פרקים: "קדימה, תביס את פריז כדי שאוכל להלחם בך") 3.באיזור ה-15 (בהתחשב בעובדה שכשפריז זרק כדור אנרגיה על הכוכב של הסאיאנים, אף סאיאני לא חשב אפילו לשניה לזוז מהדרך) 4.באיזור ה-120 (לפי הרעיון של אחד הזקנים להשמיד סקאוטרים) ובלי שום קשר לכלום, בדיחה: כידוע, לכוכב של הסאיאנים קוראים בג'יטה (בעברית לפחות) מה פירוש השם בשפת הסאיאנים? כוכב הקופים
 
דברים מוזרים בסדרה ששמתי לב אליהם

לפריזה יש אבא, למה אין לו איבר מין? גוהאן (בצורתו הבוגרת) הוא בעל שיער קצר. כשהוא הופך לסופר סאיאני השיער שלו נעשה ארוך ובלונדיני. איך זה שכשהוא משתנה חזרה השיער שלו מתקצר ולא נושר? איך החלליות הקטנות והעגולות האלה עפות בלי מנוע? איך זה ש10 דקות נמרחות על פני 5 פרקים, שזה יותר משעה וחצי? איך זה שבכל היקום, כולל עולם המ תים, מדברים רק בשפה אחת? אם לטראנקס יש מכונת זמן, למה הוא חוזר דווקא לסאגת האנדרואידים ולא, לדוגמא לרגע בו שוחטים את וג'יטה בפעם הראשונה, או הרגע בו מספרים לסאיאנים על הדרגון בולס (ובכך מונע את כל הבלאגן ביקום)? למה קרילין לא מצליח לגדל שיער? ומה בכלל פשר הנקודות על המצח שלו? (על השאלה הזו והאחת על קרילין אולי עונים בסדרה המקורית, לא יודע). למה לאף אחד לא מפריע שלטיין יש 3 עיניים? ועוד באותו נושא, מה עוזרת לטיין העין השלישית? אם סל מורכב מהגנים של פריזה ולוחמים סאיאנים, אז למה הוא ירוק ולא וורוד ובלונידני? איך זה שבכל הגלקסיה העלובה אין יצור בעל 4 ידיים או משהו וכולם נראים כמו בני אדם? (פלוס מינוס זנב או פרצוף) למה לכל הרוחות פריזה לא מנסה להסתיר את כפות הרגליים העקומות שלו עם מגפיים או משהו?
 

Light woman

New member
תשובות:

א. שמעת על הטלת ביצים? ב. השיער מתארך, ואז מתקצר, ומי אמר לך שהוא לא נושר? זה שלא רואים אותו נושר לא אומר שהוא לא נושר. לא ראו את גוקו וצ'יצ'י יוצרים את גוהאן ובכל זאת הוא נוצר אם אתה מבין את כוונתי... ג. איך כל היצורים בסידרה עפים בלי מנוע? הם עפים בטח על אנרגיה ויכול להיות שיש להם מנוע רק לא כמו שבכדור הארץ... ד. זה לא נכון שמדברים רק בשפה אחת. יש נאמקית והכל, פשוט אנשים טורחים ללמוד אותה ואלה שלא- לא. ה. גם אם הסאייאנים לא היו מגלים על הדרגון בול, הם היו באים בסופו של דבר להציל את העולם, פריזה היה שליט היקום איכשהו, וטראנקס וברה לא היו נולדים... חוץ מזה זה היה הורס ת'עלילה, ואיך יהיו יותר פרקים? ולא נראה לי שגם הייתה לו את היכולת לחזור כמה שנים אחורה, ובמקרה שלו זה איזשהו 30 שנה... ו. קרילין מצליח לגדל שיער שהוא רוצה.... ש18 אומרת לו הוא מגדל... והנקודות זה סמל של איזשהו מנזר... ז. ראית איך גינאו וכל החייזרים האלה נראים ואתה אומר שטינשן מוזר? 0.0 היא כנראה עוזרת לו לראות יותר טוב.. ח. כי ככה הוא נוצר וככה החליטו היוצרים. חוץ מזה לך יש את הגנים גם לא אמא שלך וגם לא אבא שלך אז נגיד לאמא שלך בלונדה ולאבא שלך יש שיער בצבע שחור, אתה תיהיה רק אחד מהם... ואין לו את הגנים של פריזה. ט. מי אמר לך שאין? זה שלא הראו אותו לא אומר שאין. י. כי כפות הרגליים שלו, כפי שאתה שם לב, תורמות לו מאוד, פלוס זה שזה היה מפריע לו לשיווי המשקל כי יש לו רק שלוש אצבעות להזכירך...
 
ביצים? קיבלתי

אז מאיפה יוצאת הביצה? ובעניין סל. אז איזה בדיוק מהלוחמים שהוא מורכב מהם הוא ירוק? (בקשר לדוגמא עם ההורים). ובעניין החללית. אז אם הם עפים בלי מנוע, בשביל מה הם צריכים חללית?
 
ובעניין הנאמקים

אז איך זה שפריזה וכל כל כל כל כל הנאמקים יודעים לדבר בשפה של בני אדם אבל לא להפך?
 

KeNNy7

New member
תשובות

1.מהפה 2.כנראה ככה ג'רו הכין אותו 3.הם יחנקו וגם למה להם לעוף בלי חללית אם הם יכולים לישון לאכול ולשתות בפנים
 

king kazabubu

New member
בוא נגיד וכל היקום מדבר בשפות שונות

למי יש כח לתרגם ולהכין הרבה שפות? זה ברור שיש שפה שכולם מבינים.. איזה מן שאלה... דבר שני סל מורכב גם מפיקולו, והעובדה שהוא סוג של חרק תומכת בעובדה שהוא ירוק.
 
אז עכשיו זה באמת מכעיס

למה בכל מקום שפיקולו נכנס הוא צריך להיות האישיות השולטת. בהתמזגות עם נאיל, הוא שולט בהתמזגות עם קאמי, הוא שולט כשלוקחים קצת דיאנאי שלו לסל הוא עושה את כל היצור ירוק... זה פשוט לא בסדר
 
אצל סל הוא לא האישיות השולטת,

ממש לא! עובדה: פיקולו הוא טוב-לב, וסל לא! ובקשר לנייל ולקאמי, פיקולו פשוט לא רוצה שחלק מהמתיקות והנחמדות שלהם תיכנס לתוכו, ולכן הוא מוכן להתמזג איתם רק בתנאי שלא ישנו לא את האישיות. ובגלל שנייל וקאמי הם 100% טובים, הם לא יפרו את ההבטחות שלהם. כמובן שבכל-זאת, האישיות של פיקולו כן משתנה אחרי ההתמזגות איתם, מרצונם או שלא מרצונם.
 
מה אתה מזיין ת'מוח?!

איזה נודניק! סל הוא לא תינוק שנולד ככה, הוא נוצר ככה! ככה דוקטור ג'רו עיצב את הגוף שלו! זה לא ילד שהוא נולד ככה וזהו!
 
בקשר לקרירין.............

הנקודות שיש לו על המצח, מהם הוא נושם בגלל זה אין לו אף.... אני צודקת?
 

פנקייק7

New member
../images/Emo107.gif לא זה לא

אין לו אף כי סתם {אין לי שמץ} הנקודות הן סימנים של נזירי השאולין!!!!
 
למעלה