גילי עבר את החיסון הזה בשבוע שעבר
עד עכשיו בלי עין הרע, טפו טפו טפו הכל בסדר. אני רציתי לפצל, האחות אמרה שהיא לא מפצלת. (אצל עידן היא כן פיצלה!), אבל היא הבטיחה לי שאין מה לדאוג, ואני סומכת עליה. היא אמרה שהתופעות לוואי יתחילו אחרי שבוע, עברנו שבוע בלי עין הרע ממש קל. לדעתי זה קשור להסתגלות של התינוק לחיסון, ושונה מתינוק לתינוק. עם עידן היה חיסון אחד מאד קשה, ולדעתי זה בגלל שנתתי אקמול לפני. מאז שהפסקתי (זה היה חיסון של גיל ארבעה חד') לתת אקמול, לא היו שום בעיות. לדעתי זה בגלל הערבוב של האקמול עם החיסון