תגידו, בעקבות הפרק של היום,

subatoi

New member
תגידו, בעקבות הפרק של היום,

זה לא מטופש שאין לחבר'ה סיפור כיסוי כשהם צריכים אותו? אם הם היו יכולים לספר שהם מדענים מאוניברסיטת X, ומציגים להם תעודות והוכחות, זה לא היה קל יותר? החוטפים עדיין היו מתאכזרים אליהם ולא משחררים אותם, אבל זה יותר הגיוני מאשר לא לספר שומדבר, מה שגורם לחוטפים לחשוד עוד יותר שיש להם מה להסתיר, לא?
 

סלמאק

New member
דבר שאני יותר לא מבין...

זה איך הם לא ניסו לשמור על סודיות מפני המדריך הזה שהיה איתם (לא זוכר את השם). הם כל שניה הזכירו את "האגדה" ו"המתקן" ללא חשש מפני האפשרות שהבחור יתעניין קצת יותר מדי במה שהם מחפשים שם. אחרי הכל איזה מתקן כבר יכול להיות במקום כזה? זה קצת מעורר תהיות...
 

Tollan

New member
בכלל, הביטחון שדה בסידרה רופף...

אין סיפורי כיסוי, מגלים לאנשים דברים בהינף יד, הם מדברים על דברים ממש מסווגים בטלפון! ממש לא מקפידים בקטע הזה.
 

אישקש83

New member
הפרק היה דווקא די נחמד אבל...

....זה נראה די אדיוטי כל הקטע הזה שלחייל על יש סופר שריון אבל הפונדקאי לא מאריך ימים...מה ההגיון בזה?? כל ג'אפה יכול למלא את תפקיד חייל העל: זה הרבה יותר פשוט מאשר לייצר מישהו במיוחד לתפקיד וגם יותר יעיל... לא הבנתי בכלל מה קשורה הטכנולוגיה של הסקרופג לכל הסיפור הזה...מישהוא יכול להסביר לי?
 

Nogmor

New member
הטכנולוגיה של הסרקופג,

הובילה בדרך כזו או אחרת לייצירת חייל העל של אנוביס. - שהשתמש בידע שלו לייצר אותם. דווקא חייל על יותר טוב מג'אפה בקטע של אמינות , אין לו רצון והוא בכלל גואולד, אז אין בעיה של אמון או חשש שהוא יבגוד בו. בקטע של קרב, טוב בשביל זה יש את השיריון ואת הנשק.
 

superdead

New member
../images/Emo58.gifתנו לי להסביר לכם

חייל העל יוצר גנטית כדי שהוא יהיה יותר חזר יותר מהיר וכל זה אבל בגלל שלא יצרו אותו טוב הוא פשוט מת לאחר 3 שבועות וכל הקטע של השריו זה שאף חייל אחר לא יכול ללבוש את השריון כי החייל ממש מחובר לשריון עכשיו אם אני לא טועה בהמשך הם מצליחים לשלב את השריון של החייל אם הווסט הרגיל שלהם או משהוא כזה לא ממש בטוח
 

subatoi

New member
אני עוד זוכר שכעסנו שנתנו לוויר

לספר כל מה שהיא רצתה לחבר שלה, אם אני לא מבלבל.
 

kinspirit

New member
אכן

בכל הקשור לסודיות הם ממש לוקים בחסר. הכי שיגע אותי בפרק עם הבחור מהסימפסונים, שבסוף הפרק רואים שג'ק יושב לדבר עם אשתו של ג'ו. כאילו מה, הוא סיפר לה שהכל אמיתי?!
 

kinspirit

New member
מצד שני

לכו תדעו, אולי הכל קונספירציה אחת גדולה והם עושים סוג של "פיילוט" לבחון את תגובת האנשים הרגילים לגילוי פרוייקט הסטארגייט. הם הרי יודעים שבסופו של דבר הכל יתגלה.
 

subatoi

New member
אז ג'ו בעצם עובד עם הפיקוד

ונשלח לבדוק את כל הסיפור על השכונה שלו? המממ... נשמע מעניין
 

Nogmor

New member
יש מצב, יודעים?

נראה בכלל כל התוכנית הזאת של סטארגייט זה פיילוט אחד גדול, להרגיל את האנשים לכך שיש חייזרים ביקום, ושיש גואולדים וסטארגייט. הכל כדי שהאמרקיאים, לכשיפרסמו את האמת, לא ידאגו כי כולם יתמכו בהם, אחרי שהם רואים מה הצוות הראשי שלהם עשה כל הזמן הזה, ולאן הכסף של המיסים "באמת" הולך. ככה בכלל יתמכו בהם. לא הגיוני?
 

kinspirit

New member
השאלה האמיתית צריכה להיות

האם דניאל ג'קסון וג'ק אוניל באמת קיימים וריצ'ארד דין אנדרסון ומייקל שאנקס הם רק דמויות כיסוי שלהם? הרי מי יחשוד בשחקני טלויזיה. ואולי הכל בעצם סוג של ריאליטי... כל הצילומים של כוכבי הלכת האחרים הם באמת כוכבים אחרים... *מרימה גבה*
 

Chelnak

New member
קצת לא קשור, אבל זה סתם הזכיר לי

שב-Nemesis, כשדניאל לא יוצא למשימה כי הוא מחלים מנתוח אפנדציט, שנקס באמת מחלים מנתוח אפנדציט...
 

Tollan

New member
ובכן, RDA באמת קיבל דרגת גנרל...

בערך. צירוף מקרים?
 

סלמאק

New member
לדעתי כן.

אחרי הכל ג'ו יודע כל מה שאונ'יל יודע, גם לגבי סודיות והחשיבות שלה בפרוייקט. ואונ'יל, שגם יודע מה שג'ו יודע, כנראה יודע דבר או שניים על כמה אפשר לסמוך על אישתו של ג'ו (לא זוכר את שמה) וכמה אפשר לסמוך על ג'ו שיוודא את זה איתה... אבל זו רק דעתי. בינינו, הכותבים החליטו להשאיר את הנושא הזה פתוח במיוחד על מנת שנפעיל קצת את הדמיון בעניין. לדוגמא: יכול להיות, מצד שני, שג'ק ממציא לה איזה סיפור כיסוי על הזייה שלקה בה ג'ו בעכבות אותה האבן או אלף ואחד סיפורים... הכל תלוי בצופה.
 

Chelnak

New member
כן, די מטופש...

גם ב-The Curse לדניאל אין מושג מה לומר לשרה, ב-Secrets ג'יקוב לא בדיוק קונה את הכסוי, וב-Chimera פיט עוקב אחרי סאם כי הוא לא מאמין לה. וזאת רק רשימה קצרה...
 
למעלה