היה טוב..
הפקה פשוט מצויין, והמקום מדהים. רק המוזיקה.. לא שיש לי בעיה עם פולאון.. אבל שיפסיקו לדחוף את בלנקה לכל מסיבה! מה הוא עושה לי רמיקסים מלהיטים לועזיים רבאק?? אם אני רוצה לשמוע את הדברים האלה אני יכול ללכת לאיזה מסיבת מזמוזים באיזה מועדון בת"א.. חוץ מהיציאות הקטנות האלה מידי פעם, היה סבבה לגמרי.