תגידווווווווו

yoss67

New member
This is the Secret Service

We do not speak about parties here even if it's known to everybody
 
אבל אי אפשר להגיד איזה...

ואם מותר אני חייב לציין שהיה מקרמבל אתמול לגמרי...אני נהנתי..למרות שהלכתי מוקדם רצח...עקב עבודה
 

SN o o P

New member
היה טוב..

הפקה פשוט מצויין, והמקום מדהים. רק המוזיקה.. לא שיש לי בעיה עם פולאון.. אבל שיפסיקו לדחוף את בלנקה לכל מסיבה! מה הוא עושה לי רמיקסים מלהיטים לועזיים רבאק?? אם אני רוצה לשמוע את הדברים האלה אני יכול ללכת לאיזה מסיבת מזמוזים באיזה מועדון בת"א.. חוץ מהיציאות הקטנות האלה מידי פעם, היה סבבה לגמרי.
 
למעלה