תגובה מאגד, קו 500
תגובה מאגד, קו 500
לפני כשבוע וחצי כתבתי לאגד תלונה על נהג של קו 500 (חיפה-קרית שמונה) שלא עצר לי בתחנה בכרמיאל לכיוון קרית שמונה והנה התגובה שקיבלתי היום לאי מייל שלי ממנהל פניות הציבור של אגד בצפון. הנדון: תלונה בבירור מקיף שנעשה הוזהר ותודרך הנהג בקפידה תוך שימת דגש חזק על איסוף נוסעים ועצירה בתחנה בהתאם לנוהלים. העברתי את בקשתך לתיגבור הקו למחלקת תנועה אזורית לבדיקתם וטיפולם. מכתב תלונתך הועבר לתיקו האישי. אנו נמשיך ונתחקה אחריו באופן סמוי כדי לוודא שהאירוע הינו חד פעמי. קבל את התנצלותנו הכנה בגין האירוע. בברכה, אייל יחיאל מנהל פניות הציבור צפון יש לציין שאגד ממש הפתיעו אותי לטובה בטיפולם באירוע ולא נראה לי שהייתי מקבל יחס כזה מ"נתיב אקספרס" למשל או "סופרבוס" או ממוניות השירות למיניהן, גם החוקיות (בהקשר לשירשור אחר פה). אין ספק שאגד (יחד עם דן) היא מפעיל התחבורה הציבורית הטוב ביותר, המקצועי ביותר והרציני ביותר בישראל והיחידים שיודעים מה זה באמת תחבורה ציבורית! אגב, היום במקרה נסעתי שוב בקו 500 וגם בנסיעה של אותה השעה (רק שהפעם נסעתי מחיפה עד כרמיאל). אני לא יודע אם יש קשר לתלונה שלי או לא אבל היום היה על הנסיעה הזו נהג אחר של הקו (וגם עם מכונה טובה יותר: 86-238-01, מרצדס O404).
תגובה מאגד, קו 500
לפני כשבוע וחצי כתבתי לאגד תלונה על נהג של קו 500 (חיפה-קרית שמונה) שלא עצר לי בתחנה בכרמיאל לכיוון קרית שמונה והנה התגובה שקיבלתי היום לאי מייל שלי ממנהל פניות הציבור של אגד בצפון. הנדון: תלונה בבירור מקיף שנעשה הוזהר ותודרך הנהג בקפידה תוך שימת דגש חזק על איסוף נוסעים ועצירה בתחנה בהתאם לנוהלים. העברתי את בקשתך לתיגבור הקו למחלקת תנועה אזורית לבדיקתם וטיפולם. מכתב תלונתך הועבר לתיקו האישי. אנו נמשיך ונתחקה אחריו באופן סמוי כדי לוודא שהאירוע הינו חד פעמי. קבל את התנצלותנו הכנה בגין האירוע. בברכה, אייל יחיאל מנהל פניות הציבור צפון יש לציין שאגד ממש הפתיעו אותי לטובה בטיפולם באירוע ולא נראה לי שהייתי מקבל יחס כזה מ"נתיב אקספרס" למשל או "סופרבוס" או ממוניות השירות למיניהן, גם החוקיות (בהקשר לשירשור אחר פה). אין ספק שאגד (יחד עם דן) היא מפעיל התחבורה הציבורית הטוב ביותר, המקצועי ביותר והרציני ביותר בישראל והיחידים שיודעים מה זה באמת תחבורה ציבורית! אגב, היום במקרה נסעתי שוב בקו 500 וגם בנסיעה של אותה השעה (רק שהפעם נסעתי מחיפה עד כרמיאל). אני לא יודע אם יש קשר לתלונה שלי או לא אבל היום היה על הנסיעה הזו נהג אחר של הקו (וגם עם מכונה טובה יותר: 86-238-01, מרצדס O404).