תביעה ייצוגית

מצב
הנושא נעול.

פטנק

New member
תגיד תודה שיש אגד

תביעה ייצוגית
שלום. אנו בודקים אפשרות לתבוע את חברת אגד ובמיוחד אגד י-ם על אי עמידה סדרתית בלוחות זמנים המתפרסמים, יציאת אוטובוסים אחרונים 3 דקות לפני הזמן הרשום, פספוס אוטובוסים, שירות לקוי, אוטובוסים מלאים בנוסעים, בשבועות הקרובים יאספו הראיות, והחומר יובא לידי העו``ד המטפל בנושא. עדכונים בהמשך.
תגיד תודה שיש אגד
אם כל "החרא"דים שיש בירושלים שדואגים רק לתחת שלהם. אגד רוכשת ציוד במיליונים ואנשים עוד מתלוננים כבודו צריך לנסוע בתחבורה ציבורית בשעות העומס במוסקבה ואז לדבר
 

846

Active member
גם במוסקבה נוסעים

תגיד תודה שיש אגד
אם כל "החרא"דים שיש בירושלים שדואגים רק לתחת שלהם. אגד רוכשת ציוד במיליונים ואנשים עוד מתלוננים כבודו צריך לנסוע בתחבורה ציבורית בשעות העומס במוסקבה ואז לדבר
גם במוסקבה נוסעים
באוטובוסים של אגד...
 
צודק...

תגיד תודה שיש אגד
אם כל "החרא"דים שיש בירושלים שדואגים רק לתחת שלהם. אגד רוכשת ציוד במיליונים ואנשים עוד מתלוננים כבודו צריך לנסוע בתחבורה ציבורית בשעות העומס במוסקבה ואז לדבר
צודק...
במדינה שלנו צריך להגיד תודה על כל דבר, גם כשמפטרים אותך צריך להגיד תודה.
 

levikon

New member
אני מציע לך למצוא דוגמא קצת יותר

תגיד תודה שיש אגד
אם כל "החרא"דים שיש בירושלים שדואגים רק לתחת שלהם. אגד רוכשת ציוד במיליונים ואנשים עוד מתלוננים כבודו צריך לנסוע בתחבורה ציבורית בשעות העומס במוסקבה ואז לדבר
אני מציע לך למצוא דוגמא קצת יותר
טובה. הרכבת התחתית במוסקבה היא מופת לדרך בה צריכה לפעול תחבורה ציבורית בעולם.
 

connex

Active member
דעתי על התח"צ בכלל ואגד בפרט

תביעה ייצוגית
שלום. אנו בודקים אפשרות לתבוע את חברת אגד ובמיוחד אגד י-ם על אי עמידה סדרתית בלוחות זמנים המתפרסמים, יציאת אוטובוסים אחרונים 3 דקות לפני הזמן הרשום, פספוס אוטובוסים, שירות לקוי, אוטובוסים מלאים בנוסעים, בשבועות הקרובים יאספו הראיות, והחומר יובא לידי העו``ד המטפל בנושא. עדכונים בהמשך.
דעתי על התח"צ בכלל ואגד בפרט
שיעור בסיסי בניהול פרוייקטים עוסק בהקצאת משאבים. לצערנו לא תמיד נוכל לקבל שירות מושלם צריך לזכור שאוטובוסים לרוב עושים נסיעה לאחר שחזרו ממקום מסויים יש רמזורים, יש פקקים, לפעמים לא עלינו יש תאונות ואלו דברים שמעכבים נסיעות. בנוסף צריך לזכור שלפעמים נהג מסויים לא חש בטוב ואז נדרש זמן כדי למצוא לו מחליף נכון, לא נעים לנסוע באיחור, לא נעים להצטופף ולפעמים גם לא נעים לחכות בגשם אבל אם אין רכב זמין או נהג זמין אין מה לעשות אלא לקבל את זה בהבנה למרות כל הרפורמות אגד לדעתי עדיין מספר אחת בשירות
 

yblumann

New member
יוצא מן הכלל וכלל

דעתי על התח"צ בכלל ואגד בפרט
שיעור בסיסי בניהול פרוייקטים עוסק בהקצאת משאבים. לצערנו לא תמיד נוכל לקבל שירות מושלם צריך לזכור שאוטובוסים לרוב עושים נסיעה לאחר שחזרו ממקום מסויים יש רמזורים, יש פקקים, לפעמים לא עלינו יש תאונות ואלו דברים שמעכבים נסיעות. בנוסף צריך לזכור שלפעמים נהג מסויים לא חש בטוב ואז נדרש זמן כדי למצוא לו מחליף נכון, לא נעים לנסוע באיחור, לא נעים להצטופף ולפעמים גם לא נעים לחכות בגשם אבל אם אין רכב זמין או נהג זמין אין מה לעשות אלא לקבל את זה בהבנה למרות כל הרפורמות אגד לדעתי עדיין מספר אחת בשירות
יוצא מן הכלל וכלל
הכל תלוי אם האחורים והשרות הנחות הוא הכלל או יוצא מן הכלל. אם יש אחורים תמידיים ואוטו צפופ כל יום חשוב לתלונן שוב שוב ושוב.
 

ארזS

New member
תגובה קצרה שלי

תביעה ייצוגית
שלום. אנו בודקים אפשרות לתבוע את חברת אגד ובמיוחד אגד י-ם על אי עמידה סדרתית בלוחות זמנים המתפרסמים, יציאת אוטובוסים אחרונים 3 דקות לפני הזמן הרשום, פספוס אוטובוסים, שירות לקוי, אוטובוסים מלאים בנוסעים, בשבועות הקרובים יאספו הראיות, והחומר יובא לידי העו``ד המטפל בנושא. עדכונים בהמשך.
תגובה קצרה שלי
רק הבוקר התפניתי לקרוא את השרשור הזה ואני מבין שהפסדתי כמה תגובות שנמחקו... בכל מקרה נראה לי שהכעס הגדול של החברים מאגד שמשתתפים כאן הוא אמנם כעס מוצדק בעיקרו, אבל נראה לי שהכועסים הגזימו כי כל השרשור הזה התחיל ב
וכפי שכתבו אחרים לפני, אוי לנו ואבוי לנו במדינה המושחתת הזאת אם יהיה אפשר להגיש תביעה יצוגית בעקבות שרשור בפורום תחבורה ציבורית. נראה לי שכמה אנשים קפצו כאן מעל הפופיק...
 

JayZed

New member
עזבו אתכם משטויות. ../images/Emo46.gif

תביעה ייצוגית
שלום. אנו בודקים אפשרות לתבוע את חברת אגד ובמיוחד אגד י-ם על אי עמידה סדרתית בלוחות זמנים המתפרסמים, יציאת אוטובוסים אחרונים 3 דקות לפני הזמן הרשום, פספוס אוטובוסים, שירות לקוי, אוטובוסים מלאים בנוסעים, בשבועות הקרובים יאספו הראיות, והחומר יובא לידי העו``ד המטפל בנושא. עדכונים בהמשך.
עזבו אתכם משטויות.

אני פשוט לא מבין את כל ההתרגשות הרובצת מסביב לשרשור הזה. ההודעה הראשית הייתה צריכה פשוט להמחק עוד מהתחלה, וזהו. על מה כל הדיון? שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מעריץ מושבע של חברת אגד, ואני כן חושב שיש לא מעט מקום לשיפור, אבל זה דיון אחר לגמרי. ההודעה שהתחילה את השרשור הזה היא, בהעדר מילה אחרת, דבילית למדי, ולא הייתה צריכה להוליד את כל השרשור המכוער הזה. תביעה על בסיס זה שאוטובוסים מאחרים ומלאים בנוסעים זה כמו לתבוע רשת סופרמרקט על זה שצריך לעמוד בתור כדי לשלם בקופה, או לתבוע את שמדינה על זה שהיא לוקחת מיסים, או לתבוע את ה' על מזג האוויר המחורבן שהיה בימים האחרונים. אוטובוסים מאחרים לפעמים, זה תלוי מתנאי הכביש, אין מה לעשות. אוטובוסים עירוניים נועדו להיות מלאים - לשם כך יש להם יותר מקומות עמידה ממקומות ישיבה. מי שכותב הודעות כאלה הוא סתם מוציא עצבים, ולדעתי אין מקום לזה בפורום מקצועי לדיון בנוסעי תח"צ. זה לא "פורום קיטורים על זה שאוטובוס איחר", והודעות כאלה רק תופסות מקום. שילחו לחפש מקום אחר לשטיות האלה.
 

mister K

New member
../images/Emo45.gifבדיוק כך!

עזבו אתכם משטויות.

אני פשוט לא מבין את כל ההתרגשות הרובצת מסביב לשרשור הזה. ההודעה הראשית הייתה צריכה פשוט להמחק עוד מהתחלה, וזהו. על מה כל הדיון? שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מעריץ מושבע של חברת אגד, ואני כן חושב שיש לא מעט מקום לשיפור, אבל זה דיון אחר לגמרי. ההודעה שהתחילה את השרשור הזה היא, בהעדר מילה אחרת, דבילית למדי, ולא הייתה צריכה להוליד את כל השרשור המכוער הזה. תביעה על בסיס זה שאוטובוסים מאחרים ומלאים בנוסעים זה כמו לתבוע רשת סופרמרקט על זה שצריך לעמוד בתור כדי לשלם בקופה, או לתבוע את שמדינה על זה שהיא לוקחת מיסים, או לתבוע את ה' על מזג האוויר המחורבן שהיה בימים האחרונים. אוטובוסים מאחרים לפעמים, זה תלוי מתנאי הכביש, אין מה לעשות. אוטובוסים עירוניים נועדו להיות מלאים - לשם כך יש להם יותר מקומות עמידה ממקומות ישיבה. מי שכותב הודעות כאלה הוא סתם מוציא עצבים, ולדעתי אין מקום לזה בפורום מקצועי לדיון בנוסעי תח"צ. זה לא "פורום קיטורים על זה שאוטובוס איחר", והודעות כאלה רק תופסות מקום. שילחו לחפש מקום אחר לשטיות האלה.
בדיוק כך!
 

mucool2

New member
הודעה דבילית

עזבו אתכם משטויות.

אני פשוט לא מבין את כל ההתרגשות הרובצת מסביב לשרשור הזה. ההודעה הראשית הייתה צריכה פשוט להמחק עוד מהתחלה, וזהו. על מה כל הדיון? שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מעריץ מושבע של חברת אגד, ואני כן חושב שיש לא מעט מקום לשיפור, אבל זה דיון אחר לגמרי. ההודעה שהתחילה את השרשור הזה היא, בהעדר מילה אחרת, דבילית למדי, ולא הייתה צריכה להוליד את כל השרשור המכוער הזה. תביעה על בסיס זה שאוטובוסים מאחרים ומלאים בנוסעים זה כמו לתבוע רשת סופרמרקט על זה שצריך לעמוד בתור כדי לשלם בקופה, או לתבוע את שמדינה על זה שהיא לוקחת מיסים, או לתבוע את ה' על מזג האוויר המחורבן שהיה בימים האחרונים. אוטובוסים מאחרים לפעמים, זה תלוי מתנאי הכביש, אין מה לעשות. אוטובוסים עירוניים נועדו להיות מלאים - לשם כך יש להם יותר מקומות עמידה ממקומות ישיבה. מי שכותב הודעות כאלה הוא סתם מוציא עצבים, ולדעתי אין מקום לזה בפורום מקצועי לדיון בנוסעי תח"צ. זה לא "פורום קיטורים על זה שאוטובוס איחר", והודעות כאלה רק תופסות מקום. שילחו לחפש מקום אחר לשטיות האלה.
הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
 

mucool2

New member
*המליה=המילה

הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
*המליה=המילה
 

אוהד11

New member
../images/Emo45.gif

הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif

הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
 

JayZed

New member
גם לתלונות על קווים זה לא המקום.

הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
גם לתלונות על קווים זה לא המקום.
יש לי כבר איזה 5 סיפורי קווים מלאים בהרפתקאות נוראיות, כולל (שלא כמו ההודעה שהתחילה את השרשור הזה) מספרי אוטובוסים ושעות מדוייקות. האם פרסמתי אחד פה? האם פתחתי שרשור שכותרתו "תשמעו מה קרה לי היום בקווים?" לא, ואני גם לא מתכוון לעשות זאת. כן, סיפרתי סיפורים אלה לחברי פורום רבים בזמן עבודה במוזאון, וכן, משרד התחבורה קיבל מכתבים מפורטים על כל המקרים המדוברים. אבל לשפוך את זה בפורום? לא. זה לא המקום. היו בעבר דיונים ענייניים על אי תפקודה של חברה זו או אחרת (כולל אגד), ואין בכך שום פסול. אבל יש הבדל עמוק בין דיון ענייני לבין מה שהולך בשרשור הזה. אני מבין שאין באפשרות המנהלים למחוק הודעה רק על סמך היותה דבילית, ואיני דורש למחוק את ההודעה הזו.. אני פשוט חושב שזה חבל שאין אפשרות למחיקת הודעות כאלה, וזה מה שגרם לי לכתוב את ההודעה שכתבתי. כמות הודעות דביליות שהייתה בתקופה מסויימת בפורום זה בדיוק מה שגרם לי להתרחק ממנו לזמן מה. אישית, זה מוציא לי את החשק להיות בפורום, כל הדיונים הריקים שמקורם באיזו הודעה לא עניינית וטפשית שגוררת ויכוחים ואיומים... ושוב, אני מדגיש, שזו רק דעתי האישית. כל אחד ודעתו.
 
יעקב, אתה מוזמן לעשות כמוני ופשוט

גם לתלונות על קווים זה לא המקום.
יש לי כבר איזה 5 סיפורי קווים מלאים בהרפתקאות נוראיות, כולל (שלא כמו ההודעה שהתחילה את השרשור הזה) מספרי אוטובוסים ושעות מדוייקות. האם פרסמתי אחד פה? האם פתחתי שרשור שכותרתו "תשמעו מה קרה לי היום בקווים?" לא, ואני גם לא מתכוון לעשות זאת. כן, סיפרתי סיפורים אלה לחברי פורום רבים בזמן עבודה במוזאון, וכן, משרד התחבורה קיבל מכתבים מפורטים על כל המקרים המדוברים. אבל לשפוך את זה בפורום? לא. זה לא המקום. היו בעבר דיונים ענייניים על אי תפקודה של חברה זו או אחרת (כולל אגד), ואין בכך שום פסול. אבל יש הבדל עמוק בין דיון ענייני לבין מה שהולך בשרשור הזה. אני מבין שאין באפשרות המנהלים למחוק הודעה רק על סמך היותה דבילית, ואיני דורש למחוק את ההודעה הזו.. אני פשוט חושב שזה חבל שאין אפשרות למחיקת הודעות כאלה, וזה מה שגרם לי לכתוב את ההודעה שכתבתי. כמות הודעות דביליות שהייתה בתקופה מסויימת בפורום זה בדיוק מה שגרם לי להתרחק ממנו לזמן מה. אישית, זה מוציא לי את החשק להיות בפורום, כל הדיונים הריקים שמקורם באיזו הודעה לא עניינית וטפשית שגוררת ויכוחים ואיומים... ושוב, אני מדגיש, שזו רק דעתי האישית. כל אחד ודעתו.
יעקב, אתה מוזמן לעשות כמוני ופשוט
לדלג על הודעות שאינן מעניינות אותך. זה חוסך זמן!
 

JayZed

New member
שמע, ניסיתי הרבה פעמים לשכנע את

יעקב, אתה מוזמן לעשות כמוני ופשוט
לדלג על הודעות שאינן מעניינות אותך. זה חוסך זמן!
שמע, ניסיתי הרבה פעמים לשכנע את
עצמי לעשות כך, וכך אני עושה כעת, אבל אני לא שולט על הרגשות שלי. הראש שלי עובד אחרת, אני מניח. לי זה מרגיש כמו... כמו לנגן בהרכב של נגנים מעולים עם איזה נגן אחד שמנגן רע ומחרבן את כל המוזיקה היפה שקוראת מסביבו.
אני יודע שזה בלתי נמנע, אבל הקטע הוא שפעם כל זה לא היה קיים פה. אבל לא משנה, הצדק אתכם - זה עדיין המקום להיות בו.
 

mucool2

New member
אני מסכים לחלוטין עם הפסקה הראשונה,

גם לתלונות על קווים זה לא המקום.
יש לי כבר איזה 5 סיפורי קווים מלאים בהרפתקאות נוראיות, כולל (שלא כמו ההודעה שהתחילה את השרשור הזה) מספרי אוטובוסים ושעות מדוייקות. האם פרסמתי אחד פה? האם פתחתי שרשור שכותרתו "תשמעו מה קרה לי היום בקווים?" לא, ואני גם לא מתכוון לעשות זאת. כן, סיפרתי סיפורים אלה לחברי פורום רבים בזמן עבודה במוזאון, וכן, משרד התחבורה קיבל מכתבים מפורטים על כל המקרים המדוברים. אבל לשפוך את זה בפורום? לא. זה לא המקום. היו בעבר דיונים ענייניים על אי תפקודה של חברה זו או אחרת (כולל אגד), ואין בכך שום פסול. אבל יש הבדל עמוק בין דיון ענייני לבין מה שהולך בשרשור הזה. אני מבין שאין באפשרות המנהלים למחוק הודעה רק על סמך היותה דבילית, ואיני דורש למחוק את ההודעה הזו.. אני פשוט חושב שזה חבל שאין אפשרות למחיקת הודעות כאלה, וזה מה שגרם לי לכתוב את ההודעה שכתבתי. כמות הודעות דביליות שהייתה בתקופה מסויימת בפורום זה בדיוק מה שגרם לי להתרחק ממנו לזמן מה. אישית, זה מוציא לי את החשק להיות בפורום, כל הדיונים הריקים שמקורם באיזו הודעה לא עניינית וטפשית שגוררת ויכוחים ואיומים... ושוב, אני מדגיש, שזו רק דעתי האישית. כל אחד ודעתו.
אני מסכים לחלוטין עם הפסקה הראשונה,
ואם היית בפורום בצהריים, בטח שמת לב לשרשור שנעלם לו... מה שהולך בשרשור הזה הוא כבר מזמן הרבה מעבר לתלונה שבראשו. יכול להיות שבהתחלה היתה איזושהי הצדקה (קלושה למדי) למחוק את השרשור הזה, אבל עכשיו בטח אין. התפתח כאן דיון שנגע בבעיות יסוד של הפורום (בלי קשר לאגד). לדעתי חשוב לקיים דיון כזה ולא לשמור הכול בבטן. צר לי שהחלטת להתרחק מהפורום בגלל כמה הודעות דביליות. לצערי אין לאף אחד שליטה על כמות ההודעות בפורום ועל איכותן. במקרים קיצוניים אפשר לנסות להבהיר לכותבי ההודעות ה"דביליות" שיתמתנו קצת... אגב, אני לא רואה עלייה משמעותית ב"מפלס הדביליות" של הפורום. הודעות כאלה תמיד היו ותמיד יהיו. דעתך האישית היא בהחלט סובייקטיבית. אני עדיין חושב שאין לפורום הזה תחליף, גם לדיונים רציניים, ושכל אחד יסנן את ה"תבן" כראות עיניו.
 
עכשיו אני תופס ממך תותח על

הודעה דבילית
אינה עילה למחיקה. גם לא איומי גולשים. הודעות קיטורים על זה שאוטובוס X איחר ב-Y דווקא כן נמחקות, אבל זה לא המקרה. מעניין אם אותה הודעה בחילופי המליה "אגד" ב"קווים" היתה זוכה לאותה התייחסות.
עכשיו אני תופס ממך תותח על
 

davidfainshtein

Member
מנהל
רק הערה אחת, ברשותך:

עזבו אתכם משטויות.

אני פשוט לא מבין את כל ההתרגשות הרובצת מסביב לשרשור הזה. ההודעה הראשית הייתה צריכה פשוט להמחק עוד מהתחלה, וזהו. על מה כל הדיון? שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מעריץ מושבע של חברת אגד, ואני כן חושב שיש לא מעט מקום לשיפור, אבל זה דיון אחר לגמרי. ההודעה שהתחילה את השרשור הזה היא, בהעדר מילה אחרת, דבילית למדי, ולא הייתה צריכה להוליד את כל השרשור המכוער הזה. תביעה על בסיס זה שאוטובוסים מאחרים ומלאים בנוסעים זה כמו לתבוע רשת סופרמרקט על זה שצריך לעמוד בתור כדי לשלם בקופה, או לתבוע את שמדינה על זה שהיא לוקחת מיסים, או לתבוע את ה' על מזג האוויר המחורבן שהיה בימים האחרונים. אוטובוסים מאחרים לפעמים, זה תלוי מתנאי הכביש, אין מה לעשות. אוטובוסים עירוניים נועדו להיות מלאים - לשם כך יש להם יותר מקומות עמידה ממקומות ישיבה. מי שכותב הודעות כאלה הוא סתם מוציא עצבים, ולדעתי אין מקום לזה בפורום מקצועי לדיון בנוסעי תח"צ. זה לא "פורום קיטורים על זה שאוטובוס איחר", והודעות כאלה רק תופסות מקום. שילחו לחפש מקום אחר לשטיות האלה.
רק הערה אחת, ברשותך:
בשלושת הימים האחרונים יש מזג אוויר נהדר!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה