תבור

תבור

ממש זעזוע!!! אנשים, אני לא מבינה אתכם, היא זונה? למה? כי ניהלה מערכות יחסים מיניות איתך ועם כמה אנשים במקביל? סליחה, אתה לא נשוי ומזיין במקביל? מה אתה מתייפייף? כנ"ל גם לארבל מהכרמל. ממש מזועזעת מהשוביניזם שלכם.
 
ואני מזועזע מההפלייה המתקנת....

אני חושב שקצת הפרזת בעוצמת דברייך אך מאידך לכל אחת הזכות על דיעותיו-רק לא להתרתח....
90% מהנשים אפילו לבעל לא ´נותנות ´ כמה שמבקש.... 9% מהנשים בוגדות בבעליהן אך טוענות שעושות זאת בגלל שהתאהבו במאהב. 0.9% מהנשים בוגדות מאהבת סקס לשמה אך נוקטות בשיטת ´אחד אחרי השני´. רק 0.1% מהנשים בוגדות לצורכי סקס טהור בשיטת ´הערבוב´. אז לפי דיעותיי שהצגתי אני שוביניסט כלפי ה-0.1% ......יסלח לי אלהים.
 

חוששת

New member
מה אתה? הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה?

בקרב איזה מדגם נערך הסקר? מה אחוז הסטיה? כזה גיבוב של שטויות מזמן לא ראיתי.
 
מה ההבדל ביני לבינך?

מה שאת אומרת זו דיעה ומה שאני אומר זה שטות או שובניזם? ומה הקפיץ אותך בדיוק?
 

חוששת

New member
ההבדל בינינו? מממ הזקן...

שיביניזם זה לומר על זבר שמ.. עם הרבה נשים - אחלה גבר ועל בחורה שעושה אותו דבר - זונה!! שטות זה להגיד את זה באחוזים!! אתה זכאי להחזיק בדיעותיך, ולהביע אותן אבל להכניס את זה לתבנית "מדעית"... זו כבר הגזמה.. וזו דעתי.
 
להעמידדברים על דיוקם !

א. לא כיניתי אף אחת בתור זונה....אלא אם כבר בתור פראיירית... ב. התייחסתי אך ורק לקבוצת המיעוט שבמיעוט של הנשים המחפשות סקס טהור עם כמה גברים ביחד באותו הזמן...-במקביל, במצולב או איך שלא תקראי לזה.... ג.אפילו לאלו שכל יום תחלפנה אך עם הקודם הסתיים הקשר אין לי ויכוח....
 
מה אתה אומר על גבר הנוקש באותה שיטה

כי אם היחס שלך אל הנשים והגברים הנעים במקביל במערכות חילופיות(איזה מינוח נקי ונעים במקום מזדיינים בו זמנית עם כמה מחוץ לחוקיים שלהםאו בנוסף),הוא אותו היחס- אני יכולה שלא לקבל את השיפוטיות ,אבל לכבד אותו. אבל מתוכן הנקרא(וקראתי קצת לאחור),נדמה לי שהרחתי תגובות עם מימד שונה לגבר ואשה הנוקטים באותה גישה לחיים ולסקס. האם נדמה לי?
 
למעלה