יכול לעזור, לחלק, למי שעוזר יכול לעבור אחרי זמן
לכן צריך להמשיך כל החיים.
מי ישלם? בוסקילה ישלם? או בנון
חפשי לפי מילות מפתח בפורום, תמצאי שכתבו, כולל איפה יש מסובסד במידת מה, אסף הרופא
למי שיש כסף בלי הגבלה שווה לנסות. למי שאין כסף לחכות שזה יכנס לסל או משהו, בעקבות ריאונות כמו שאת מספרת עם פרופ' בוסקילה. לשם כך זה נועד, להפעיל לחץ על מי שצריך כדי שיהפכו את זה לנגיש.
מבחינה סטטיסטית תוצאות המחקרים עוד לא הראו שזה עוזר לרוב החולים, לכן עוד לא מדובר על זה כפתרון.
היתה פה גם מישהי (בטח תמצאי את זה בחיפוש) שעשתה תא לחץ על חשבונה, במשך תקופה לא מבוטלת, לצערנו לא רק שזה לא עזר לה ולא עשה אפילו שינוי קטנטן, היא שמה על זה את כל יהבה והחליטה שזה "מוצא אחרון" וזה היה ממש קורע את הלב לקרוא את יומן הטיפולים שלה שהיא חלקה איתנו בטובה, והתרסקה קשה יותר יותר כשהטיפםולים התמשכו וזה לא עזר.
אז לקחת את זה בחשבון גם. ציפיות נמוכות.