תאריכים חדשים:(עידכונים) סרטי פנטזי

תאריכים חדשים:(עידכונים) סרטי פנטזי

הארי פוטר יגיע למסכים בארץ ב-8/12(יום חמישי) קינג קונג:יום חמישי שלאחר מכן משמע:15/12(חמישי) וחמישי שלאחר מכן:אגדות נרניה:המכשפה האריה והארון הבגדים. 22/12(חמישי) המתקפה קרובה ומצפה לנו חודש עמוס וכיפי של פנטזיה מטורפת כבר אין ספק שחנוכה הזה הפנטזיה שולטת:) תהנו.
 

Stansfield

New member
נארניה יוצא רק ב22?!!?!

לעזאזל!! זה יוצא כאן ב8... אבל באותו היום יש את הבכורה של קינג קונג, אז מן הסתם אני אהיה בבכורה. ואז נשאר לי רק ה9 (כי אני חוזרת ב10), חייבת לראות נארניה ב9!!
 

Y. Welis

New member
עם זקן, הוא נראה כמעט כמו אראגורן..

נקוה שיהיה מעניין. זהו, דצמבר ראשון מזה 4 שנים בלי שום שרה"ט... הנחמה לא ממש מעודדת.
 

Y. Welis

New member
כן, אבל היתה גירסה מורחבת בדצ' שעבר

שסיפקה תחושה חלקית של משהו חדש. לדעתי צריך להוציא הרחבה בכל שנה.
 
ובכן,

כדי לראות את הארי-פוטר הרביעי אצטרך לראות קודם את השלישי (מצחיק שאת השניים הקודמים ראיתי בעל-כורחי, כן, זה אחד הדברים שאקסיות יכולות לגרום לך לעשות לפני שהן נהיות לאקסיות...), אבל מאז יצא מתוק ואני אפילו מעוניין בשני הסרטים האחרים (תאמינו או לא, כמו את ספרי שר-הטבעות גם את אלו לא קראתי, ואינני מתכוון להתחיל). לעומת זאת, לנרניה אני מחכה הרבה יותר (אגב- יש אחלה כתבה במוסף השבת של מעריב, כדי לעיין. אבל חברה, אם בסרטי פנטזיה אסקינן- סוף, כל סוף יצא לקולנוע אחד מסרטי האנימציה היחידים ששווה לראות- לתונת הרפאים! של טים ברטון הנפלא... אז אני ממליץ בחום להתחיל מזה.
 

Y. Welis

New member
ברוך הבא! (וכדאי לקרוא את שרה"ט)

באשר לנארניה - אני חושב שיהיה צורך במשהו ממש מיוחד, כי הספרים (ככל שעיינתי בהם) מיועדים לקהל צעיר למדי. יש עיבוד קולנועי מעניין שנדחה מזה זמן מה ושאליו אני מצפה יותר - 'חומריו האפלים' של פולמן.
 
כמה דברים...

אני מוכרח לציין שאת שר הטבעות ניסיתי לקרוא... התייאשתי באמצע הספר הראשון- זה בהחלט נמרח מדי, אבל אולי אז עוד הייתי צעיר מדי (בכל מקרה לפני-כן קראתי את ההוביט שהוא אכן מעולה). בנוגע ל'חומריו האפלים' מה זה? לא שמעתי על זה...
 

Berethor

New member
וגם קלייב סטייפלס לואיס היה

ידידו של טולקין והם והעשירו איש את יצירותיו של רעהו..וגם טולקין השפיעה אליו לתנצר .
 

Y. Welis

New member
לא גם אלא בעיקר

אם כי אני חושש שההעשרה באה מכיוונו של טולקין ולא ההיפך. לואיס סייע יותר בחיזוק בטחונו העצמי של טולקין ובעידודו המתמיד להשלים את יצירתו.
 

Berethor

New member
מי אמר שלהיפך ??????

כתוב בביוגרפיה "הקימו מועדון ספרותי בשם האינקלינגס, והעשירו איש את יצירותיו של רעהו." וזה מה שציטטתי( ונתתי גם קישור מאפו), אני לא רואה במשפט הזה נימוק לזה שלואיס היה המעשיר,...אני הבנתי מזה שהם עזרו זה לזה..(עצות,חוות דעת בנוגע ליצירותהם וכו)כול אחד בדרך שלו כמובן. ככה שזה לא פלא שיש דמיון בין היצירות..והשראה מטולקין וכו..זה היה סרט טוב לדעתי (גם ראיתי תטרילר) יש דמיון למרות שכמובן בנרניה זה מכוון יותר לקהל הצעיר...הייתי אומר שזה סרט משהו בין שר הטבעות להארי פוטר ...
 

Y. Welis

New member
אתה כתבת

'והם והעשירו איש את יצירותיו של רעהו'. לא קראתי את הערך שבוויקי. באשר לאינקלינגס ('הרמזים'), לואיס עמד על כך שטולקין יקריא לפני החוג את פרקי שרה"ט שכתב; אבל פרט לו, החברים לא התלהבו במיוחד, כך שהעידוד שטולקין קיבל בא ממנו בלבד. הסרט זה משהו אחר. אפילו בטריילר של Underworld Evolution החדש, יש בהתחלה השפעות (בקסדות, שוב) משרה"ט.
 

Berethor

New member
כן אני ראיתי...

את שניי הטרילרים באתר הרשמי עוד מתיי יצאה המשחק(של הסרט)...בגלל זה אני גם חשבתי וחושב שזה משהו באמצה...מצד אחד ילדים שנחנסים לעולם לא מוכר ולומדים אותו(כמו בהארי פוטר) מצד שני העולם עצמו שנתון במלחמה בין טוב לרע(לא רע כמו סאורון ומשרתיו..מה זה קצת שלג יחסית לאש והאפלה של מורדור אבל עדיין),מצד אחד משהו מאוד רציני שמזכיר שר הטבעות מצד שני משהו שלא יבלבל ויפחיד ילדים(לא לשכוח שאולפני וולד דיסני..סרטי משפחה וכו)..ככה זה משהו בין שר הטבעות להארי פוטר..
 

Berethor

New member
עם זה אני מסכים../images/Emo45.gif

בוולד דיסני אין מצב שנראה דם(לפחות לא כמה שיש במלחמה),ראשים,יד של לורץ עפה,..מפלצות שחוטות..לוחמים שנילחמים כמו אריות ומחסלים עשרות אוייבים, ובכלל אווירה של מלחמה אמימית ..עם כול המאפיינים כמו שראינו בשרטי שר הטבעות, אפילו שר הטבעות לא היה נראה כמו שהוא נראה עם וולד דיסני היו מצלמים אותו..זה חברה שדוגלת בסרטי משפחה ולא יכולה להפחיד ולבלבל את הצופים שמתחת לגיל 10 או תהורים ה"מודאגים"..וסביר להניח שלא נראה קרבות מציואותיים בסיגנון של שר הטבעות,טרוייה,ממלכת גן עדן,גלדיטור וכו..אלה נראה משהו שיתאים ל"סרט משפחה" עם כול החסרונות שבדבר...
 
למעלה