תאורת מסך HP PAVILION

tapuzgke

New member
תאורת מסך HP PAVILION

שלום לכולם! יש לי בעיה עם המסך של הנייד.... המסך עובד אם אני מניח אותו בזווית מסויימת אני יכול להראות את שולחן העבודה .. אבל התאורה שלו כלל אינה עובדת. ניסיתי לפתוח את המחשב (לפרק ע"מ להגיע לשורש הבעיה) אבל נתקעתי בשלב של הפרדת החלקים (לא רציתי להפעיל כח ). שאלתי היא אם למשהו יש מדריך כל שהו לפירוק המחשב? או הצעות כאלה ואחרות? (האפשרות האחרונה והאולטימטיבית כמובן לקחת למרכז שירות שיפוצצו אותי במחיר...). תודה רבה.
 
למעלה