תאונת צלילה באתר הסטי´´ל באילת..

pilovich shahaf

New member
תאונת צלילה באתר הסטי´´ל באילת..../images/Emo18.gif

ביום שבת ה-29.12.2001 ארעה תאונת צלילה באתר הסטי"ל בחוף הויל"ג באילת-מרינה תור-ים, כאשר נער בן 15 שנה [צולל מוסמך] ירד לצלילה [לא לבד] וחש במצוקה נשימתית....וטס למעלה.....והגיע לבית חולים יוספטל באילת-חדר מיון ומשם לטיפול בתא לחץ. [כל הפרטים נימצאים במשרדי רשות הצלילה ומשטרת ישראל.] הנער שוחרר בשעות אחה"צ המאוחרות [באותו יום-שבת] מבית החולים/תא לחץ וממשיך להיות תחת מעקב של רופא צלילה. משטרת אילת פתחה בחקירת התאונה כמו כן החרימה את ציוד הצלילה על מנת שתשלח אותו לבדיקת מומחה לחוות דעת. הצולל [הנער בן ה-15] שהגיע לסוף שבוע לאילת בכלל ולצלילות כיף/ניסיון באילת, הופנה על ידי מועדון צלילה בצפון לקבל שירותי צלילה במועדון צלילה באילת. לסיכום:- חז"ל/הגמרא אמרו/ה "....מה נעשה לנער שלא יחטא...."[סוף ציטוט] אורן אלמוגי מדריך צלילה ותיק ומנהל מועדון צלילה "מנטה"-באילת לשעבר, אמר היום בשידור חי "ברדיו קול הים האדום" ש- "...הכל מתחיל מחינוך...." אין חדש תחת........ה-שמש מבחן התוצאה. פ"ש. המשך יבוא.
 

pilovich shahaf

New member
ניתוח של תאונת צלילה בסטי"ל ב-1998

... "ניתוח של תאונת צלילה שקרתה בשנת 1998 באתר הסטי"ל מפרי עטו של מד"ר/יור´ ועדת הדרכה/חבר הנהלה לשעבר של ההתאחדות הישראלית לצלילה- מר עודד בן שיפרוט-קצין בטיחות של המעבדה הימית נכון להיום...." גם תאונה זאת למזלנו ולמזלה של משפחת הנערה הסתיים בשן ועין כפי שמתואר בקישור/בקובץ הנילווה הבא לנוחיותכם ןלמצפונכם..
אין חדש תחת.......ה-
מבחן התוצאה. פ"ש.
 

pilovich shahaf

New member
צוללן מת בזרועות חברו בחוף מכמורת

שני החברים מנתניה יצאו בצהריים לצלול. בים איבד אחד מהם את ההכרה. הצוללן השני החזיק במשך כחצי שעה את ראשו של חברו מעל המים ובמקביל הזעיק בטלפון הסלולורי כוחות הצלה. המשטרה: ככל הנראה הוא קיבל התקף לב ומת. רענן בן צור חוק הצלילה אומר שחור על גבי לבן...: שאין לצלול ללא בן זוג- דהיינו לבד
מבחן התוצאה. פ"ש.
המשך יבוא
 
למעלה