תאונה בלי ביטוח

תאונה בלי ביטוח

שלום - אני נהג חדש ונסעתי ברכב אשר אין לי ביטוח עליו (יש ביטוח לכל נהג אך לא לנהג חדש / צעיר) עשיתי תאונה - מישהו נכנס בי מאחורה - הוא האשם בתאונה. ישללו לי את הרישיון ? האם אני יכול לסגור עם הבן אדם להגיד שמישהו אחר נסע עם האוטו ? מה לעשות ? מדובר בנזק של 10,000 ש"ח כך שקשה לא לערב את הביטוח
 

yona

New member
תאונה בלי ביטוח

שלילה תקבל אם תיסע ללא ביטוח תקף. בשלב זה על תעודות ביטוח החובה למכוניות, לא אופנועים אין הגבלה על שמות הנהגים למעט העובדה שרשאי לנהוג כל מי שמחזיק רשיון נהיגה בר-תוקף. אם תהיה תביעת גוף, כתוצאה מתאונה, תדאג חברת הביטוח לטרטר אותך.
 
למעלה