ברדלס קירקס
New member
תאונה בלי ביטוח
שלום - אני נהג חדש ונסעתי ברכב אשר אין לי ביטוח עליו (יש ביטוח לכל נהג אך לא לנהג חדש / צעיר) עשיתי תאונה - מישהו נכנס בי מאחורה - הוא האשם בתאונה. ישללו לי את הרישיון ? האם אני יכול לסגור עם הבן אדם להגיד שמישהו אחר נסע עם האוטו ? מה לעשות ? מדובר בנזק של 10,000 ש"ח כך שקשה לא לערב את הביטוח
שלום - אני נהג חדש ונסעתי ברכב אשר אין לי ביטוח עליו (יש ביטוח לכל נהג אך לא לנהג חדש / צעיר) עשיתי תאונה - מישהו נכנס בי מאחורה - הוא האשם בתאונה. ישללו לי את הרישיון ? האם אני יכול לסגור עם הבן אדם להגיד שמישהו אחר נסע עם האוטו ? מה לעשות ? מדובר בנזק של 10,000 ש"ח כך שקשה לא לערב את הביטוח