מלאת תקוות
New member
תאום 2
שלום.
כפי שכבר סיפרתי בעבר יש לי תאומים מאובחנים בני 2.8.
מכוון שאני לא רוצה לכתוב את השמות שלהם ולצורך הנחות אני אקרא להם תאום1 ותאום 2 לפי הגיל הכרונולוגי שלהם ( כי בכל זאת יש להם 2 דקות הפרש
)
עד היום פניתי ושיתפתי אתכם לגבי תאום 1. נראה לי שכמעט ולא סיפרתי על תאום 2.
עכשיו החלטתי לשתף אתכם גם על תאום 2.
תאום 2 הוא ילד שמאוד מאוד קשור לאמא ואבא שלו. הוא נותן לנו המון המון אהבה. אני חושבת שאין בן אדם בעולם שנותן לי כל כך הרבה אהבה כמו הילד הזה. כשאני חוזרת הביתה הוא רץ אלי עם מילים "אמא אמא" ומבקש חיבוק. פעם זה היה רק בגיסטות, היום הוא גם אומר IBUK. אני לוקחת אותו לידיים והוא מתנשק איתי נשיקה מאוד ארוכה עם מלא רגש.
הוא אוהב לעשות עיניים ולפלרטט איתנו (עם אמא ואבא).
בגיל שנה הוא דיבר 3 מילים (שכמובן 2 מהן זה אמא ואבא). מגיל שנה עד שנתיים הדיבור שלו לא התפתח . הוא כמעט ולא יודע לשחק עם אח תאום 1 שלו ואחותו הגדולה ממנו בשנתיים. אבל הוא מאוד יוזמתי ותקשורתי להורים שלו.
יש לו איחור בהתפתחות כללית. לפי איך שאני רואה העקר זה איחור קוגניטיבי.
במקרה והמשחק עם האחים שלו הם "תופסת" או "קוקו" שזה לא קוגניטיבי במיוחד אז התאום 2 משתלב מאוד יפה במשחק הזה עם צחוקים, חיוכים עם מבט עיניים מאוד עיניני ומפלרטט.
בשאר המשחקים - לא משתתף. יחד עם זאת הוא מסתכל על האחים כשהם משחקים ומאוד מתענין.
כפי שאמרתי בעיניי הקושי הראשוני שלו זה בעיות קוגניציה. בעית תקשורת שלו היא בעיה נגזרת. במכון להתפתחות הילד החליטו בכל זאת לאבחן אותו ASD.
לילד אין רגישות לרעש, אור, שינוי שיגרה, למצבים בו הרבה אנשים וכדומה. אבל מגוון האוכל מצומצם.
אין לו סטריוטיפיות או חזורתיות ( באבחנה רשמו שיש כששאלתי מה בדיוק אז לא מצאו תשובה).
כפי שכתבתי אולי בעבר הילד אובחן בגיל 2 ובגיל 2.3 נכנס לאלוטף. אני חושבת שהטיפול שהוא מקבל באלוטף הוא מתאים גם לילד כזה.
כי שם נותנים לו בטיפול פרטני את הכל. הם עובדים איתו גם על השפה וגם על קוגניציה וגם על תקשורת
כפי שכבר אמרתי, הוא בן 2.8 אבל ההתפתחות שלו לפי 1.10 בערך
מדבר היום כ 20-30 מילים אבל כבר מחבר לצירופים בני 2 מילים.
רציתי להתענין האם יש פה הורים לילדים אוטיסטים שבעית התקשורת היא קלה והקושי העיקרי זה קוגניציה?
וגם סתם לשתף אתכם.
וגם אני מאוד מתלבטת האם לתת לו טיפולים בערב אחרי אלוטף (אחרי שהוא נח כמובן) או להניח אותו?
אשמח לכל דבר שיש לכם להגיד
תוד והמשך יום נעים
שלום.
כפי שכבר סיפרתי בעבר יש לי תאומים מאובחנים בני 2.8.
מכוון שאני לא רוצה לכתוב את השמות שלהם ולצורך הנחות אני אקרא להם תאום1 ותאום 2 לפי הגיל הכרונולוגי שלהם ( כי בכל זאת יש להם 2 דקות הפרש
עד היום פניתי ושיתפתי אתכם לגבי תאום 1. נראה לי שכמעט ולא סיפרתי על תאום 2.
עכשיו החלטתי לשתף אתכם גם על תאום 2.
תאום 2 הוא ילד שמאוד מאוד קשור לאמא ואבא שלו. הוא נותן לנו המון המון אהבה. אני חושבת שאין בן אדם בעולם שנותן לי כל כך הרבה אהבה כמו הילד הזה. כשאני חוזרת הביתה הוא רץ אלי עם מילים "אמא אמא" ומבקש חיבוק. פעם זה היה רק בגיסטות, היום הוא גם אומר IBUK. אני לוקחת אותו לידיים והוא מתנשק איתי נשיקה מאוד ארוכה עם מלא רגש.
הוא אוהב לעשות עיניים ולפלרטט איתנו (עם אמא ואבא).
בגיל שנה הוא דיבר 3 מילים (שכמובן 2 מהן זה אמא ואבא). מגיל שנה עד שנתיים הדיבור שלו לא התפתח . הוא כמעט ולא יודע לשחק עם אח תאום 1 שלו ואחותו הגדולה ממנו בשנתיים. אבל הוא מאוד יוזמתי ותקשורתי להורים שלו.
יש לו איחור בהתפתחות כללית. לפי איך שאני רואה העקר זה איחור קוגניטיבי.
במקרה והמשחק עם האחים שלו הם "תופסת" או "קוקו" שזה לא קוגניטיבי במיוחד אז התאום 2 משתלב מאוד יפה במשחק הזה עם צחוקים, חיוכים עם מבט עיניים מאוד עיניני ומפלרטט.
בשאר המשחקים - לא משתתף. יחד עם זאת הוא מסתכל על האחים כשהם משחקים ומאוד מתענין.
כפי שאמרתי בעיניי הקושי הראשוני שלו זה בעיות קוגניציה. בעית תקשורת שלו היא בעיה נגזרת. במכון להתפתחות הילד החליטו בכל זאת לאבחן אותו ASD.
לילד אין רגישות לרעש, אור, שינוי שיגרה, למצבים בו הרבה אנשים וכדומה. אבל מגוון האוכל מצומצם.
אין לו סטריוטיפיות או חזורתיות ( באבחנה רשמו שיש כששאלתי מה בדיוק אז לא מצאו תשובה).
כפי שכתבתי אולי בעבר הילד אובחן בגיל 2 ובגיל 2.3 נכנס לאלוטף. אני חושבת שהטיפול שהוא מקבל באלוטף הוא מתאים גם לילד כזה.
כי שם נותנים לו בטיפול פרטני את הכל. הם עובדים איתו גם על השפה וגם על קוגניציה וגם על תקשורת
כפי שכבר אמרתי, הוא בן 2.8 אבל ההתפתחות שלו לפי 1.10 בערך
מדבר היום כ 20-30 מילים אבל כבר מחבר לצירופים בני 2 מילים.
רציתי להתענין האם יש פה הורים לילדים אוטיסטים שבעית התקשורת היא קלה והקושי העיקרי זה קוגניציה?
וגם סתם לשתף אתכם.
וגם אני מאוד מתלבטת האם לתת לו טיפולים בערב אחרי אלוטף (אחרי שהוא נח כמובן) או להניח אותו?
אשמח לכל דבר שיש לכם להגיד
תוד והמשך יום נעים