תאוווה פוליטית,,,,,,,,,,,,

jaky1jaky

New member
תאוווה פוליטית,,,,,,,,,,,,

"תאווה פוליטית" / ג´קי הראל מילותייך מליל אמש, כסיסמת בחירות נושנה, הביסו את ההיגיון, הוציאו את המיטב מהנשמה. ואת שיכורה מתאוותך , צורחת עם מקרופון חטוב , יריבים נופלים ,הולכים לחפש מנהיג אחר בסיבוב. הסקרים לטובתך, ההוא הזקן , אומר לך שלום עצוב, ואני מצביע כרגיל , שם לך פתק בחריץ חייך הרטוב . קחי מנדט לתאוותך, קחי לך כסא לשבת עליו , את שולטת בברזים שנשמעים לך, ואם זה המצב , אז קחי אותי אלייך , אני פוטנציאל שלך עכשיו. אני חושב עלייך עכשיו, למרות שאת לא מאמינה, כי איך תאמיני למילים שמשתנים עם בוא הסתיו? אולי תצאי לך לעם ,הרוצה לשמוע את קולך תתני לו חלום, תתני לו חזון, תתני את נשמתך. קחי מנדט לתאוותך, קחי לך כסא לשבת עליו , את שולטת בברזים שנשמעים לך, ואם זה המצב , אז קחי אותי אלייך , אני פוטנציאל שלך עכשיו.
 
למעלה