ש-ל-ו-ם

נשית~37

New member
ש-ל-ו-ם ../images/Emo9.gif

זה פיצה האט? אפשר לקבל פיצה ענקית עם קוקה קולה ומקלות שום וגם מקלות זעתר? (מתכוונים לשכוח אותי גם היום בעבודה
). תגיד, אתה יכול גם לעבור בקונדיטוריה הסמוכה להביא לי גם כמה קרואסוני שוקולד
וקצת בוואריות לשעות הקטנות של הלילה? תודה
(אני אוהבת שנענים לי בחיוב)
 
רגע............מה עם

התשלום....?... תבחרי גם שתיה אולי גם סלט.. מה כ´פת לי יש לי אחוזים חחחחחחחח
 

נשית~37

New member
לא משלמת חחחחח

איחרתם במשלוח.....סאמק עדיין שכחו אותי בעבודה. פוי.
 

שייכת

New member
טוב שלא הבאת לה את פאדל... חחחחחחחח

היא ביקשה פיצה האט! בעצם... טוב שלא הבאת לה את פיצה פאדל,,, שלא תתרגל
 

נשית~37

New member
רעה...

כל פייייייייייייייייייייייייייייייייייצה תתקבל בברכה חחחחח מזכיר לי את ימי הפייייייצה של שיייייייייכת בצ´ט חחחחח
 

נשית~37

New member
../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif

כל השרירים לשירותך גבירתי הכוכבת.
 
למעלה