ש-ל-ג!

MissCunningham

ש-ל-ג!

איך מזג האוויר אצלכם? התעוררתי הבוקר לסופות שלגים מטורפות! המשאלה שלי התגשמה

Emc2

Not as much as you got

But since the afternoon it’s been pilling up. Still, being so close to the sea, it will soon melt. No snow man for me this evening :(

kit k@t

איזה מגניב :)

אצלנו 25 מעלות ביום.... ואתם בטח חושבים לעצמכם שזה מגניב, אבל נמאס מפאקינג קיץ כל הזמן! יורד גשם יום אחד, ואז יש שמש לשבועיים, ואז כולם אומרים כמה שזה נחמד שיש שמש, אבל תמיד יש שמש! המאוורר שלי דולק. קאט

שתקי!

שמש זה נחמד, שמש זה נעים. זה טוב. שלג זה רע. עננים זה רע. גשם זה רע. זה לא נעים. הבנת?

MissCunningham

גשם זה רע, עננים זה רע

שלג זה טוב!
אני מעדיפה חום (
) אבל לא איכפת לי כשקר כל עוד אין גשם או רוחות (כפור, סופות שלגים ולהגיע לתחנת אוטובוס על הברכיים בבוקר כשלא שמים מלח על השביל של הולכי הרגל - מתקבלים בברכה. כל עוד לא נשברות לי מטריות ואני עפה ברוח). בתמונה: שירנה משתוללת בשלג ליד הבית (כישורי הצייר שלי מסתכמים בזה). איך אפשר לשנוא שלג? זה כל כך יפה וטהור

AngeIDust

גם אצלנו היה שלג בבוקר

אבל אז ירד גשם והלך השלג שלג זה כיף כשבבית או כשקמים מוקדם ואז זה עוד יפה אחר כך זה סתם נעשה מלוכלך אני בכלל בעד קיץ נמאס לי מהקור הזה

Emc2

This winter is even worst than last winter

And given how bad last winter was... this says a lot about this winter. -13 during the day... what the fuck?

MissUnKnown

which place is colder right now?

The UK or Antarctica.... if your answer is Antarctica you are wrong

Emc2

Wait!

You just ruined the whole game by telling me how it ends
And I was soooo about to google it but you just had to go your way and just give me the answer... way to go!

AngeIDust

החורף השנה נוראי

לא שהקיץ פה כזה טוב אבל 10 מעלות יותר לא יזיקו כרגע

MissUnKnown

well it is summer

i invite you to come down here in winter and don't feel like killing yourself after 80 days of grey and rain

Emc2

Are you suggesting kiwi weather

is worst than British weather? Better watch out, because at some point in the near future you'll have me knocking at your door and asking if you mind me staying for a day or two, or 80
But really, what can be worst than British weather? that's the whole point of them going all the way to Aussie and Kiwiland, to escape this horrible place. Or did I miss something?

למעלה