שתי שאלות:

תודה

מה שבטוח אם תהיה עונה רביעית אז יהודה לוי לא ישחק בה כי הוא ישחק בטלנובלה החדשה של HOT שהיא תהיה על כדורגל
 
../images/Emo26.gif

1. לא 2. 70 3. לשרשר
 

אביחי 33

New member
ממש מצחיק../images/Emo4.gif

והוא לא חייב לשרשר זו שאלה על א"מל והוא יכול לפתוח. תעשי טובה תלמדי את הכללים של השרשור.
 

דר אמיר

New member
היי תרגיעו כאן

אגב אביחי אתה מפגר אז תפסיק לקרוא לאחרות "מפגרת" אגב לא אמרת שאתה עוזב את הפורום? אז יאללה טוס לי מהעניים כי אנחנו לא צריכים כאן כאלה שמקללים ומשקרים כל הזמן אתה מנסה רק למצוא איך לריב עם כולם! אז יאללה בייי לא רוצים לראות אותך יותר!
 
וווואיי תרגעוווו..../images/Emo110.gif

אל תקללו.. הוא יכול לרשום שהוא עוזב ולהשאר פה זאת לגמרי זכותוו.. אבל אל תקללו.. הוא לא מחפש לריב.. אני בטוחה שהוא גם לא התכוון שהוא קרא לה מפגרת.
 
ששששששששששששש...

מזה הבולשיט הזה? מספיק עם זה כבר!!! אביחי שייך לפורום שלנו הוא לא הולך לשששוווםםם מקום אז דיי כבר עם זה
 
למעלה