תשובות
אני משתמשת עד היום בסימילאק הרגיל, שהוא קודם היה עם מכסה ירוק, ועם ברזל יש לו מכסה צהוב. לסימילאק טופ יש גם נוקלאוטידים, שאמורים לסייע בחיזוק המערכת החיסונית של התינוק כנסיון לחקות חלב אם. מכוון שהתחליף השלים את ההנקה, נראה לי מיותר, מה גם שאני לא מאמינה כל כך בחיקוי מעבדתי של חלב-אם. את הסימילאק הירוק אפשר לקנות ביוניברס ב-26 ש"ח, ולפי דעתי הוא מצוין ואין סיבה לשלם יותר על סימילאק טופ. אנחנו ממלאים את האמבטיה בערך בעומק של 20 ס"מ. נותנים לה להחזיק כוס פלסטיק, שופכים עליה מים מכוס, מדגדגים בכפות הרגליים ושרים לה שירים. כשהמים מתקררים החגיגה נגמרת. היא משפריצה עלינו מים עם הרגליים, ומצחיקה אותה התגובה שלנו.