שתי שאלות...

שתי שאלות...

אחד..."קיבלנו" (עם תשלום פקדון) מהעבודה מעילים שערה של ספורטקס, ובמעילים יש מקום להשים מגנים,כששאלתי מאיפה קונים, אחד בעבודה הראה לי שהוא שם קרטון קשיח במקום מגנים ולא הייתה לי סיבה לחשוב למה זה לא טוב כמו מגן אמיתי...יכול להיות שזה באמת עושה את העבודה? שאלה שניה...ליטר בנזין עולה 4.5 וליטר תערובת עולה 5.5 ש"ח, למה לא להשים תערובות ואז לא למאלות שמן, השמן שם לא אייכותי???
 

Moo Moo

New member
לגבי השמן...

כניראה שהשמן שם הוא סטנדרתי ביותר - לא משהו. אבל אצלי לפחות למלא תערובת בתוספת שקל לליטר לא משתלמת, עדיף בהרבה לקנות שמן איכותי ובנזין (מהול בסולר עם אפשר
)
 

Ofirdt

New member
השמן בתחנות דלק.......

הוא לפי מה שאני יודע אפילו לא 50% סינטטי
 

אהוד א1

New member
לא.קרטון לא יעשה את העבודה.

לדעתי,גם מעיל גשם עם מיגונים לא יעשה אותה,אבל זה כבר דיון אחר.רוצה לבדוק?תניח אבן כבדה בתוך קרטון ותגרור אותו עם חבל מאחורי רכב.עכשיו תחשוב על זה שבמקום האבן זו הכתף שלך... לגבי השמן-כשאתה שם אתה יודע ששמת,מה שמת וכמה שמת.כשאתה קונה בתחנת דלק ישנם יותר מדי סימני שאלה.
 
אבל גם עכשיו אני עם פול סימני שאלה.

כי בריידר אמרו לי שהאופנוע צריך לאכול 400-500 קילומטר לליטר ואתם אומרים לי בסיביבות ה-1000 לליטר ובריידר הוא אמר אם התצרוכץת יותר נמוכה אז תוסיף שמן במייכל דלק, ואי אפשר לכוון את התצרוכת אלא רק למתוח איזה כבל שלא יעזור, הבאנדם דתי וממש לא שקרן ורואים עליו הוא תמיד היה עוזר לי ובודק כל בעיה, לא רמאי...
 

אהוד א1

New member
גם ליגאל אמיר יש כיפה על הראש!

לא מכיר את המכונאי בריידר ,ידיעתו ואמינותו,אבל כיפה מזמן לא מסמלת שום דבר.בכל מקרה-אם אתה לא סומך על המערבל בקטנוע שלך,פשוט תתדלק במעורב ישר למיכל דלק.כך תהיה בטוח מה נכנס.אתה רק צריך לוודא אם מכונאי (כי אני לא כזה) שזה לא עושה נזק למערבל (אולי צריך/אפשר לבטל אותו).
 
תראה את השמן אני לא קונה ממנו...

אז אין לו סיבה לשקר וחוץ מזה שאני בוטח בוא כו הוא אדם ישר. דבר שני איך אפשר לדעת מה אמורה להיות התצרוכת של פיור 98?
 

Ofirdt

New member
ליטר אמור להספיק ל1000 קילומטר

גם אצלי זה ככה והמשאבת שמן מכוונת בערך ליטר ל1000 קילומטר זה יוצא לי
 

yuvalfra

New member
לא יודע כמה בפיור...

בטייפון זה בערך 1000 ק"מ. מוזר אם זה כפול בפיור.
 
למעלה