עוד כמה מילים על מעטפת גבעת שמואל:
אני מתפלא על ידידי הצעיר תמיר שלא שם לב לדבר הכי מעניין במעטפה הזו. הארוע שלכבודו הוכנו המעטפות קרה בשנת 1991 - פתיחת בית המועצה החדש בגבעת שמואל. המעטפות הוכנו על ידי מישהו באופן פרטי, אולי המועצה עצמה, מן הסתם כדי לחלק למוזמנים למזכרת. עד כאן, פשוט. כל אחד יכול לעשות זאת היום לציון יום הולדתו או כל ארוע אחר - אפשר להדפיס מעטפות במחשב, וזה קל מאוד. (תמיר - אולי תכין משהו כזה לבר המצווה, עם בול אישי?) השאלה המעניינת היא מדוע השתמשו בבול שהונפק 17 שנה קודם לכן - בול בן גוריון הונפק כידוע בנובמבר 1974. ברור שאין למעטפה ערך בולאי - 25 אגורות בשנת 91 לא היו תעריף חוקי למשלוח דואר לשום מקום, ובכלל - הרי החליפו את המטבע בישראל בינתיים! אם מישהו יציג מעטפה כזו בטעות בתערוכת בולים -יורידו לו על זה נקודות. אני מנחש, וזה ניחוש בלבד, שבמועצת גבעת שמואל פשוט לא רצו לבזבז כסף על בולים למעטפות המזכרת. הלכו לסוחר בולים, קנו בול יפה של בן גוריון בכמות גדולה, שילמו הרבה פחות ממחיר בול חוקי בדואר באותו זמן (שמישהו ינסה לחשב כמה חסכו, אם הכינו אלף מעטפות למשל...), והנה - אף אחד לא שם לב לבלוף הקטן, עד היום... מישהו רוצה להציע הסבר אחר? וזו כמובן עוד דוגמא מצויינת למעטפה, שעל פניה נראית פשוטה, ובכל זאת מסתתר מאחוריה סיפור מעניין. קדימה חברים - להעלות עוד מעטפות!