שתי שאלות

מצב
הנושא נעול.

AndreyS

New member
שתי שאלות

שתי שאלות
נסעתי היום באוטובוס של אגד באשדוד (האוטובוסים העירוניים הרגילים - 405 אם אני לא טועה) וראיתי את הנהג מכניס חתיכת נייר עגולה מתחת לספידומטר שלו.. הבנתי שזה נקרא טכנוגרף. אתם יכולים להסביר איך בדיוק זה פועל ולמה זה משמש? זה קיים גם בחברות אחרות? קונקס? קווים? דן? התחבורה בב"ש?... הטכנוגרף קיים גם בנידרפלורים החדדשים? ובדגמים הבינעירוניים? ועוד שאלה.. באשדוד באוטובוסים העירוניים מוכרים שתי סוגי כרטיסיות בלבד - כרטיסיית זכאי, וכרטיסיית נוער\אזרח ותיק. שני סוגי הכרטיסיות מקנים הנחה של 50 אחוז.. על כרטיסיית הזכאי מצויין במפורש שניתן לקנות ולהשתמש בה רק בהצגת תעודת זכאי כלשהי.. אבל בפועל אני רואה את הנהגים מוכרים את כרטיסיית הזכאי הזו לכל מבוגר.. - זה אינו יוצא מן הכלל אלא דבר שחוזר על עצמו בכל הקוים, בכל האוטובוסים העירוניים באשדוד ללא יוצא מן הכלל? איך אפשר להסביר את התופעה הזו?
 

גדדו

New member
הטכוגרף רושם

שתי שאלות
נסעתי היום באוטובוס של אגד באשדוד (האוטובוסים העירוניים הרגילים - 405 אם אני לא טועה) וראיתי את הנהג מכניס חתיכת נייר עגולה מתחת לספידומטר שלו.. הבנתי שזה נקרא טכנוגרף. אתם יכולים להסביר איך בדיוק זה פועל ולמה זה משמש? זה קיים גם בחברות אחרות? קונקס? קווים? דן? התחבורה בב"ש?... הטכנוגרף קיים גם בנידרפלורים החדדשים? ובדגמים הבינעירוניים? ועוד שאלה.. באשדוד באוטובוסים העירוניים מוכרים שתי סוגי כרטיסיות בלבד - כרטיסיית זכאי, וכרטיסיית נוער\אזרח ותיק. שני סוגי הכרטיסיות מקנים הנחה של 50 אחוז.. על כרטיסיית הזכאי מצויין במפורש שניתן לקנות ולהשתמש בה רק בהצגת תעודת זכאי כלשהי.. אבל בפועל אני רואה את הנהגים מוכרים את כרטיסיית הזכאי הזו לכל מבוגר.. - זה אינו יוצא מן הכלל אלא דבר שחוזר על עצמו בכל הקוים, בכל האוטובוסים העירוניים באשדוד ללא יוצא מן הכלל? איך אפשר להסביר את התופעה הזו?
הטכוגרף רושם
את מהירות הנסיעה של כל משאית (אוטובוס הוא בעצם משאית) וכך גם מנוחות (מהירות 0). הנייר הוא נייר פחם (כמו בפקס) וע"י גוף חימום קטן המהירות נרשמת. על הנייר יש מקום ל24 שעות, הנייר עובד במקביל לשעון. כיום באירופה עוברים לטכוגרף אלקטרוני אשר יכול "לרשום" יותר נתונים הקשורים לביצועי המשאית והנהג, ויותר קשה לזיוף אותו.
 

גדדו

New member
נ.ב המהירות נרשמת כגרף.

הטכוגרף רושם
את מהירות הנסיעה של כל משאית (אוטובוס הוא בעצם משאית) וכך גם מנוחות (מהירות 0). הנייר הוא נייר פחם (כמו בפקס) וע"י גוף חימום קטן המהירות נרשמת. על הנייר יש מקום ל24 שעות, הנייר עובד במקביל לשעון. כיום באירופה עוברים לטכוגרף אלקטרוני אשר יכול "לרשום" יותר נתונים הקשורים לביצועי המשאית והנהג, ויותר קשה לזיוף אותו.
נ.ב המהירות נרשמת כגרף.
 

ה דרומי

New member
וכאשר עוצר אותך שוטר דבר ראשון

נ.ב המהירות נרשמת כגרף.
וכאשר עוצר אותך שוטר דבר ראשון
הוא מבקש אותך להציג לו את הטכוגרף למה לא בשביל להסתכל באיזו מהירות נסעת אלא לראות האם החלפת את הטכוגרף לאותו היום.{אותו הדבר גם לגבי טכוגרף שבועי.} סעו לאט ותגיעו מהר.
 
טכוגרף - גם ברכבות!

וכאשר עוצר אותך שוטר דבר ראשון
הוא מבקש אותך להציג לו את הטכוגרף למה לא בשביל להסתכל באיזו מהירות נסעת אלא לראות האם החלפת את הטכוגרף לאותו היום.{אותו הדבר גם לגבי טכוגרף שבועי.} סעו לאט ותגיעו מהר.
טכוגרף - גם ברכבות!
בקרונות הדאבל - דק, יש טכוגרף אלקטרוני, שנשמר על "קופסה שחורה" ממוחשבת. הטכוגרף רושם את מהירות הנסיעה בכל קטע (הוא רושם איזה קילומטר של הנסיעה), סופר את הצפירות של הרכבת (במקרה תאונה צריכים לראות עם הנהג צפר). ה"קופסה השחורה" שיש בקרונות הדאבל דק יכולה לשמור עד מיליון ק"מ, וכדי לקרוא אותה, מתחברים ליציאת LPT שנמצאת בתא הנהיהוג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה