שתי שאלות

tal65

New member
שתי שאלות

שאלה ראשונה. איזה לאונצ´ר חינמי יש והוא טוב (אדם אולי תסדר לי משהו :)) שאלה שנייה. איך אני מסנכרן את האווטלוק שלי עם הפאלם (מערכת XP ופאלם M105) בברכה, טל אלוביץ עורך מדור הורדות - פאלמי www.palmi.co.il
 

Ariyeh1

New member
לצורך סינכרון עם OUTLOOK

עליך להתקין תוכנת קישור. הכנס לתקליטור ההתקנה וחפש בו את ספריית POCKET MIRROR מתוכה תוכל להתקין את תוכנת הקישור POCKET MIRROR. שים לב שה-OUTLOOK סגור בזמן ההתקנה. גם אם יש לך תקליטור ישן יחסית של VX/3C וכו´ התקן רק את POCKET MIRROR ואחר כך תוכל לשדרג אותו לגירסה 3.1.2 STANDARD מהאתר של CHAPURA.
 

Ariyeh1

New member
אם הכוונה לסינכרון דאר

אתה צריך להגדיר את סינכרון הדואר עם OUTLOOK הכנס ל-HOTSYNC MANAGER לחץ על CUSTOM בחלון שנפתח בחר את MAIL לחץ על CHANGE ואז על MIAL SETUP ועקוב אחר ההוראות. את ההודעות תראה באפליקציית MAIL ב-PALM. לא תראה קבצים נלווים.
 

Ariyeh1

New member
ב-M105

אין אפליקציית MAIL אם זכור לי נכון. עליך להוריד תוכנת דואר כלשהיא לצורך זה.
 
למעלה