זקוקה לחרות
New member
שתי פנים
אני מתגוררת כעת אצל ההורים(החרדים כמובן), ובזמן האחרון אני מרגישה שאינני מעוניינת להיות מוגדרת כדתית , -והחצאית מגידה אותי מאוד,
אי לכך שקלתי לעבור למכנסיים אך אני מודעת שהם יקבלו שבץ אם אעשה זאת ולא יאפשרו את מגוריי בדירתם( ואני מוכרחה, כלכלית אין לי יכולת ואפשרות להחזיק את עצמי כרגע)
האופציות שנשארו הן: או לחכות ולחכות ולחכות....עד שאעזוב את הבית.
או להחליף את מלבושי במקום כלשהו מחוץ לבית בצאתי ובבואי(דבר שנראה קצת מגוחך ומעיק)
האם משהי עברה חוויה שכזו וכיצד מתמודדים?
נ.ב. הסיבה היא לא הרצון למכנסיים יפות(להפך אני מחבבת חצאיות אך לצערי במדינתנו רק חצאית מיני ממש לא תגדיר אותי כדתית ) אלא הצורך להיות משהי חופשיה ולא מוגדרת, בפרט שאין התאמה בין הלבוש לבין הדעות)
אני מתגוררת כעת אצל ההורים(החרדים כמובן), ובזמן האחרון אני מרגישה שאינני מעוניינת להיות מוגדרת כדתית , -והחצאית מגידה אותי מאוד,
אי לכך שקלתי לעבור למכנסיים אך אני מודעת שהם יקבלו שבץ אם אעשה זאת ולא יאפשרו את מגוריי בדירתם( ואני מוכרחה, כלכלית אין לי יכולת ואפשרות להחזיק את עצמי כרגע)
האופציות שנשארו הן: או לחכות ולחכות ולחכות....עד שאעזוב את הבית.
או להחליף את מלבושי במקום כלשהו מחוץ לבית בצאתי ובבואי(דבר שנראה קצת מגוחך ומעיק)
האם משהי עברה חוויה שכזו וכיצד מתמודדים?
נ.ב. הסיבה היא לא הרצון למכנסיים יפות(להפך אני מחבבת חצאיות אך לצערי במדינתנו רק חצאית מיני ממש לא תגדיר אותי כדתית ) אלא הצורך להיות משהי חופשיה ולא מוגדרת, בפרט שאין התאמה בין הלבוש לבין הדעות)