שתי עוגות חדשות

יצירות נפלאות


 

סימי3

New member
עוגות יפות, כל הכבוד! העוגה עם המסלול נראית

לי ממש מורכבת לביצוע. באמת כל הכבוד!!!!!
העוגה השנייה מקסימה, אהבתי את הסצינה. רק שהירוק של החזירים נראה לי שונה במשחק, לא?
לא בטוחה
 

MNMcakes

New member
תודה לכולן, תשובה לסימי

בקשר לחזירים כמעט בכל תמונה הם מופיעים בצבע שונה, ערבבתי כמה צבעים וזה מה שיצא...

העוגת מרוץ מכוניות הייתה לי די פשוטה, אני מאוד אוהבת להכין עוגות בצורות. למה היא נראית לך מורכבת?

תודה רבה
 

סימי3

New member
הפיתולים של הכביש נראים מורכבים לביצוע

דבר נוסף- נראה לי לא קל לצפות עוגה כזאת בבצק סוכר.
 
למעלה