שתי עוגות חדשות
ס סימי3 New member 11/3/13 #7 עוגות יפות, כל הכבוד! העוגה עם המסלול נראית לי ממש מורכבת לביצוע. באמת כל הכבוד!!!!! העוגה השנייה מקסימה, אהבתי את הסצינה. רק שהירוק של החזירים נראה לי שונה במשחק, לא? לא בטוחה
עוגות יפות, כל הכבוד! העוגה עם המסלול נראית לי ממש מורכבת לביצוע. באמת כל הכבוד!!!!! העוגה השנייה מקסימה, אהבתי את הסצינה. רק שהירוק של החזירים נראה לי שונה במשחק, לא? לא בטוחה
M MNMcakes New member 12/3/13 #9 תודה לכולן, תשובה לסימי בקשר לחזירים כמעט בכל תמונה הם מופיעים בצבע שונה, ערבבתי כמה צבעים וזה מה שיצא... העוגת מרוץ מכוניות הייתה לי די פשוטה, אני מאוד אוהבת להכין עוגות בצורות. למה היא נראית לך מורכבת? תודה רבה
תודה לכולן, תשובה לסימי בקשר לחזירים כמעט בכל תמונה הם מופיעים בצבע שונה, ערבבתי כמה צבעים וזה מה שיצא... העוגת מרוץ מכוניות הייתה לי די פשוטה, אני מאוד אוהבת להכין עוגות בצורות. למה היא נראית לך מורכבת? תודה רבה
ס סימי3 New member 12/3/13 #10 הפיתולים של הכביש נראים מורכבים לביצוע דבר נוסף- נראה לי לא קל לצפות עוגה כזאת בבצק סוכר.