שתי נקודות לי-

llljn

New member
שתי נקודות לי-

1. השפה היא הכול. אדם שאינו יודע שפה תיקנית-בור ועם הארץ הוא,או שהכוונתו כל כך שגויה עד אשר הוא אינו יודע שהוא בור ועם הארץ,מה שהופך אותו למסכן. דוגמא- לנצח ומתן אינם יודעים אנגלית. הם אפילו לא יודעים את השפה שדוברים בארצם- עברית. כל כן- הם בורים. 2.הכול בנוי על מטרות. אף אחד לא מאמין באל כדי לקדשו או להודות לו בלבד. אף אחד לא פועל מתוך מחשבה רחוקה בלבד. אדם הנותן למטרות הקרובות לידיו להשתלט עליו הוא טיפש,תינוק,ולעיתים קרובות רשע.
 

lmatan1

New member
עוד שתי נקודות ילד חחחחחחחחחחחח

נראה שהשקעת מחשבה במאמר שלך לגבי בורים ועמי הארץ. אתה בהחלט יכול לכלול את עצמך כאחד מבעלי המזל משום שאתה לא יודע עד כמה שאתה אדיוט. אתה דוגמא טובה לשקרן קטן שנשען על השכל המוגבל שלו השכל שלך מורה לך איך להונות את עצמך ואתה סוגד לו. 2 הכל בנוי על אינטרסים למח שלך יש אינטרס לעבוד עליך ולכן אתה טיפש.תינוק.ורשע.ואת כל זה למדתי ממך. יצאת טיפש נכון.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
 

llljn

New member
חחחחחחחחח ../images/Emo6.gif../images/Emo45.gif

עדיף להישען על השכל מאשר על לא-כלום. אינך חושב?
 

llljn

New member
"עמי הארץ"? ../images/Emo4.gif

חתיכת מטומטם,כשאנהל את הפורום אתה הראשון שאעיף יחד עם בעיטה הגונה בתחת.
 
מתן תתחיל להתחנף אליו

הוא הרי ינהל את הפורום. ארצה! להוציא לשון! ללקק!!! יש היררכיה לא? יש אלוהים לא?
 

lmatan1

New member
גם אנחנו אוהבים אותך רואה חמוד

אתה לא היחיד ששונא את הדת היהודית אחת המצוות היא לאהוב את השונאים גם להם מגיעה אהבה .אנה ציין את תאריך הלידה שלך ושם האמא שלך ונכתוב לך ברכה מיוחדת.
 

llljn

New member
מקפיץ,כדי לקבל תגובות מאנשים עם

יותר תאי מוח מנוצלים...
 
1. נכון

2. חלקית. א. הרי ישעיהו לייבוביץ טען שהאמונה באל היא בדיוק זו. ב. מדוע רשע? לדעתי רשעים אמיתיים כמעט שאינם בנמצא. ואם אתה מדבר על ידיעת שפה תקנית, הרי שעליך לדעת שהצירוף 'אף אחד' איננו צירוף תקני בשפה העברית. הביטוי התקין הוא 'אף לא אחד'.
 

erezsh

New member
השפה היא הכל?

זו טענה מגוכחת לוגית. ולעניין, יש גאונים במתימטיקה עם קשיי דיבור. הם לדעתך בורים? ומה זה בכלל "אדם רשע"?
 

sheketz

New member
ועכשיו נשאל איזו שפה

האם זו עברית או אנגלית? אולי רוסית? ערבית? ארמית? אני יודע - סינית! (למרות שאינני יודע סינית).
 
אדם שאינו יודע שפה

הופך לבור בעני העם, עם הארץ אם תרצה. "אדם הנותן למטרות הקרובות לידיו להשתלט עליו הוא טיפש,תינוק,ולעיתים קרובות רשע." לפני שאני נוטל לעצמי זכות לכנות אותך בכל מיני תארים כמו למשל "טמבל" בוא ותספר לי למה את מתכוון באותו משפט. בוא ותספר לי מה אתה מורח על הפנים? אתה עושה גבות?
 
חכם טיפש, השפה היא עין ומפתח,

בהתעלות שאין כמוה אני אומר לך שהחדרים קיימים בכולם. אני לא כל כך טוב באנגלית וגם אוצר המילים שלי בעיברית לא כל כך גדול, אך מה זה אומר? שאין אני מסוגלל ללקט כמו עילג מילים ולעצב לעצמי את הידיעות? הטיפש האמיתי זה אותו אחד שאכן זריז במוחו ובקי בשפה ועם זאת אין לו מושג מה לעשות איתה אין הוא מבדיל בין קודש לחול בין תפל לעיקר, זה שיש לו כלים והוא לא משנה דבר.
 

conatus

New member
קראתי וגם הגבתי !

אני ממש לא חושב שהשפה היא הכל מפני שהשפה הינה אמצעי תקשורת והכיצד אמצעי ייהפך להכל באשר הינו אמצעי בלבד. אני מכיר מילה אשר מתקראת אינטואיציה אשר הינה אמצעי תקשורת (לא מילולית) והרבה מעבר לכך ואין זה הופך אותה להכל. בקשר להערה שניה : אתה פותח בהכללה ממש כמו ברעיון הראשון אבל הכוליות הזו של הדברים חסרת תוקף ממשי מאחר וחלק שהוא אתה אינו יכול לדבר בשם הכל כלומר השלם דע את עצמך חבר ואת מעמדך בעולם. ומן אין לך שאף אחד אינו מאמין באל בשל הסיבות שאותן הצגת האם סרקת וחקרת את כל יושבי תבל. ומהי מחשבה רחוקה ולעומתה מהי מחשבה קרובה (אתה מתאר מידות מרחקים בנוגע למחשבה ואני תוהה מהו הבסיס שממנו אתה מתחיל למדוד את מרחקה של המחשבה ממנו). ומהי מטרה קרובה ומטרה רחוקה האם תעמוד לך לשונך לבאר את כוונותיך או שמא כתיבתך הינה אקראית במידה כזאת שאינך יכול עוד להסביר את רעיונותיך... אסף
 
שטויות.

1. השפה היא לא הכל. השפה היא דרך ביטוי. ועדיף לדאוג קודם כל למשהו לבטאות, לפני שמתעסקים בדרך הביטוי. ודווקא שם היא נקודת כשלונם הראשונית של לנצח ומתן. 2. נכון. הכל בנוי על מטרות. אבל מה הקשר בין זה לבין "אף אחד לא מאמין באל כדי לקדשו"? להיפך. עם הכל בנוי על מטרות אז להאמין באל כדי לקדשו נשמע כמו מטרה לא רעה בכלל.
 
נכון

אין חשיבה שאינה מילולית, גם חשיבה חזותית היא סימלית ולכן מילולית, וכל השוטים הסבורים שהמילים רק מבטאות את הדבר לכשלעצמו אשר הוא מעבר למילים פשוט מקשקשים הבלים. אין בכלל "הדבר לכשלעצמו", וזאת יודע כל סוחר ממולח...
 
למעלה