שתיקתן של הנשים...

שתיקתן של הנשים...

קיבלתן פנייה בפרטי...הצעה מגונה או איום שאם לא תתמסרו אז שמכן ילוכלך... חלקכן נענה והשאר לא,מדוע אלה שלא נענו שותקות? כל חדשה שניכנסת לפורום מקבלת מסר בסגנון זה...
 
למה אם נתחיל לענות

לכל המסרים ההזויים שתוקפים לנו את התיבה מידי פעם נקבל נקע באצבע זה למה.
 
עוד לא הציעו לי...

מחכה... מחכה... מחכה... מחכה... מחכה... מחכה... עדיין לא... ועדיין מחכה.... כבר מספיק ותיקה... הולכת להביט בראי, לבדוק מה לא בסדר...
 

Rinattt

New member
מאיפה אתה יודע...

מה קיבלו נשות הפורום במסרים? אתה זה ששולח את ההודעות? ולמה שנענה או נתייחס להודעות כאלו? גם כחדשה לא קיבלתי שום איום או מסר מלוכלך...
 

Rinattt

New member
איזה באסה...

עכשיו אני ממש בדיכאון טוטאלי...
תגיד, הדפקטיות שלך, זה טיבעי או שרכשת עם השנים?
 
די לתמימות...אילן שלח לכולן,אז למה

הפוזות של לא קיבלתי....מתי אקבל.... מה זה פה?? ככה יפה ?ככה?
 
בואנה זאבי אתה מתחיל איתי שוב???

דינה !!!!!!!!!!!! תקראי אותו בבקשה לסדר אני לא רוצה לאבד את עשתונותי
 
שתיקת הכבשים

אמה'לה... אין צורך לדאוג לנו,רועה יפה עיניים. אם שרדנו את האקס , נשרוד גם את זה. (למי מתמסרים?
) . .
 

ב ו ע ו ת

New member
רק אני לא קבלתי.

האם זה בגלל שאני אתיופית? שמנמונת? יפה באופי? אני רוצה להבין מדוע כל תענוגות הנפש שהפורום מנפק פוסחים עליי. נעמה
 

יערית

New member
למה רק את?

גם אותי לא הטרידו מסרים ענוגים שכאלו,זה פסח מעלינו כי שתינו פסיכיות מבינה?אם את צריכה שאני אפסק עבורך את המישפטים תבקשי אחותי
 

ב ו ע ו ת

New member
לא מאמי, זה לא בגלל הפסיכיזם

בו אנחנו לוקות. פסיכיזם פה הוא לא מצרך נדיר, קצת יזמות ואנחנו משווקים אותו באלפים לכל דורש. זה, זה... בגלל שגם את אתיופית. עכשיו תפסקי! נעמה
 

יערית

New member
גיזענות בבית ספרינו

חס וכרפס!!! זה כי אני מרוקאית ,ואת פולניה עם גנים שחורים!! אני מפסקת לכל דכפין יתיי וייכל{כהילכתו},כמו שנאמר "עד העונג הבא"!
 

הסוכן64

New member
../images/Emo45.gif ממך מפחדים יערית,אין לך בעיה

להעמיד מישהו במקומו בזמן שאחרות מתבלבלות.
 
למעלה