שתיקות מביכות

שתיקות מביכות

בחודש האחרון אני יוצא עם מישהי וכיף לנו והכל..
אבל יש משהו אחד שמפריע לנו אני אדם מאוד שקט (לא רק איתה.. גם כשאני עם חברים שלי אני שקט) ואני כמעט לא יודע לפתח נושאי שיחה או להצחיק.. ואני לא אוהב להכין נושאי שיחה מראש
או לפעמים אני רוצה לשלוח לה הודעות אס-אמ-אס אבל אין לי מה לכתוב לה חוץ מ"מה המצב" וזה משעמם כשמקבלים את אותה ההודעה כל הזמן..
עצות איך לאלתר נושאי שיחה כשנפגשים או כששולחים הודעות בפלאפון יכולים לעזור
תודה
 

sani48

New member
מפריע לכם או מפריע לך?

היא אמרה לך משהו על זה,שאתה משעמם אותה או משהו?כי אמרתה שאתם יוצאים משהו כמו חודש,אני מאמין שאם לא הייתה מעניין אותה,היא היתה נעלמת לך כבר מהחיים,כך שכניראה אתה מעניין,הרבה יותר ממה שאתה חושב,חוץ מזה אתה לא צוות בידור,ולא צריך לחשוב כל הזמן מה להגיד לה,אין בעיה גם עם רגעים שאין מה להגיד,אפשר בזמן הזה פשוט להיתנשק
,זה בדרך כלל משחרר,וגורם לאנשים להיפתח,חוץ מזה יש הרבה אנשים(כמוני למשל)שדווקה שמעדיפים אנשים שקטים,ולא קדחנים,שלא מפסיקים לדבר חח,חוץ מזה גם כמובן תראה כל הזמן היתענינות,ותשאל אותה כמה שיותר שאלות עליה,כל דבר שמסקרן אותך,וגם תספר על עצמך,כל מיני דברים שעברתה בחיים,וכו,חשוב רק שתמיד תרגיש בנוח,ושהכול יהיה טיבעי,לגבי הsms,אישית אני לא שולח,אלה רק מיתקשר,אבל אתה לא צריך לשבור את הראש גם בשביל זה,תרשום כמה מילים,למשל אם יצאתם לבלות והיה כיף,אז אתה שולח לה אחרי זה הודעה,שנהנתה מאוד,ואתה כבר מת לראות אותה שוב,לילה טוב,נשיקות(ואלה שיגידו לך שעדיף לא להראות יותר מדי אהבה,שילכו לחפש,אתה יוצא איתה כבר חודש,ולא צריך לשחק שום משחק)
אם תצטרך עצה או עזרה תגיד,ביי בנתיים
 
מפריע לנו

תודה רבה!
היא אומרת שזה מפריע גם לה
כן אני צריך עצות איך לפתח יותר שיחה ואיך להוביל שיחה זאת הסיבה שאני כאן :)
 

sani48

New member
אמממ,האמת שזה קצת מוזר

שאתם יוצאים חודש,ועדיין אין לכם הרבה נושאי שיחה משותפים,זה לא משהו שמישהו יכול להכתיב לך,זה אמור לבוא ממכם,אם
באמת יש בנכם התאמה,דרך אגב,היא גם בחורה שקטה כמוך?או שהיא קצת יותר דברנית?(מקווה שכן חח),על כל מיקרה באופן כללי,כמו שאמרתי בפעם קודמת,תתעניין לגביה כמה שיותר,כל דבר שמסקרן אותך לדעת,תשאל אותה,וגם אתה,תיהיה כמה שיותר פתוח לגבי עצמך,שתראה שאתה מרגיש בנוח,לשתף אותה בכל דבר,תלכו גם למקומות שיש מוזיקה נחמדה ברקע,כך שגם אם יש כמה רגעים של שתיקה,תכלו להנות מהמוזיקה,אפשר להוריד גם כמה דרינקים,בשביל להיתשחרר קצת חח,אבל בגדול,כמו שרשמתי בהתחלה,אם באמת יש בנכם התאמה,זה אמור להיסתדר לבד,ולא משנה באיזה מקום תיהיו,חוץ מזה שתשתדל גם היא,להוציא ממך את המיטב,ולא תחכה שתבוא אליה עם רשימת נושאים חח,שיהיה בהצלחה גבר
 


אל תשלח לה "מה המצב"... זה באמת מדכא לקבל שוב ושוב.

תוכל לשלוח לה "סתם מתגעגע..." או פשוט באמת לתאר לה במילים, מה שאתה חושב או מרגיש באותו רגע בו אתה

רוצה לשלוח לה הודעה.

אדם שקט אני יכולה להבין, אבל זה לא אמור להיות קשור, אתה בכל זאת בקשר זוגי טרי, זה הזמן הכי כיייפי בו בדרך

כלל יש התרגשות, תאר לה את אותה התרגשות .

אני לפעמים שולחת לאנשים סתם חיוך.. כי באמת אין לי מה לומר להם, אבל הם עלו לי לראש ואני רוצה להעלות להם חיוך.
 
למעלה