הראל האחד ויחיד
New member
שתיקות מביכות
בחודש האחרון אני יוצא עם מישהי וכיף לנו והכל..
אבל יש משהו אחד שמפריע לנו אני אדם מאוד שקט (לא רק איתה.. גם כשאני עם חברים שלי אני שקט) ואני כמעט לא יודע לפתח נושאי שיחה או להצחיק.. ואני לא אוהב להכין נושאי שיחה מראש
או לפעמים אני רוצה לשלוח לה הודעות אס-אמ-אס אבל אין לי מה לכתוב לה חוץ מ"מה המצב" וזה משעמם כשמקבלים את אותה ההודעה כל הזמן..
עצות איך לאלתר נושאי שיחה כשנפגשים או כששולחים הודעות בפלאפון יכולים לעזור
תודה
בחודש האחרון אני יוצא עם מישהי וכיף לנו והכל..
אבל יש משהו אחד שמפריע לנו אני אדם מאוד שקט (לא רק איתה.. גם כשאני עם חברים שלי אני שקט) ואני כמעט לא יודע לפתח נושאי שיחה או להצחיק.. ואני לא אוהב להכין נושאי שיחה מראש
או לפעמים אני רוצה לשלוח לה הודעות אס-אמ-אס אבל אין לי מה לכתוב לה חוץ מ"מה המצב" וזה משעמם כשמקבלים את אותה ההודעה כל הזמן..
עצות איך לאלתר נושאי שיחה כשנפגשים או כששולחים הודעות בפלאפון יכולים לעזור
תודה