בהחלט
שם הליקר הוא פיזנג אמבון, וההבדל הוא כזה. הפיזנג אמבון המקורי עשוי מבננות האמבון המפורסמות + תוספות. לעומת זאת, כל הליקרים תוצרת הארץ שקוראים לעצמם פיזנג, הם בסה"כ אלכוהול נייטרלי (ברמה די ירודה על פי רוב) עם תוספות של צבעי מאכל וחומרי טעם וריח, על מנת להגיע קרוב ככל האפשר לטעם של פיזנג האמבון המקורי. לא ליקר שהייתי קונה, הוא די מיותר לטעמי, אבל בהחלט יש הבדל גדול, שלא לומר תהומי, בין השניים.