ששש........... H-(

fantom470

New member
ששש........... H-(

שקט נא לא להפריע, לצעוק, או להשתולל החברים של הפורום ישנים עדיין
 

ROZELESS

New member
.....

מה קמת כלכך מוקדם ??? בשעות שאת מתעוררת עדיין חושך בחוץ ...... חחחחח אני לא קם לפני שה``בוקר`` מתחיל ... יעני בערך בשתיים שלוש בצהריים לשאר העולם ...
 
למעלה