ששש........... H-( שקט נא לא להפריע, לצעוק, או להשתולל החברים של הפורום ישנים עדיין
F fantom470 New member 14/7/01 #1 ששש........... H-( שקט נא לא להפריע, לצעוק, או להשתולל החברים של הפורום ישנים עדיין
ROZELESS New member 14/7/01 #3 ..... מה קמת כלכך מוקדם ??? בשעות שאת מתעוררת עדיין חושך בחוץ ...... חחחחח אני לא קם לפני שה``בוקר`` מתחיל ... יעני בערך בשתיים שלוש בצהריים לשאר העולם ...
..... מה קמת כלכך מוקדם ??? בשעות שאת מתעוררת עדיין חושך בחוץ ...... חחחחח אני לא קם לפני שה``בוקר`` מתחיל ... יעני בערך בשתיים שלוש בצהריים לשאר העולם ...