חיים... ואז מתים ../images/Emo11.gif
כן, קצת נעלמתי אבל אני עוקבת אחרי מה שקורה פה.. עדיין ממשיכים פה תיאורי המזג אויר... עדיין ממשיכים הדיווחים על דקירiת בקריות (מפתיע !!) קיצר פורום סולידי ועיקבי, ממש לרוחי. שיחקתי עכשיו משחק שח במחשב ורק בגלל אח שלי ניצחתי.. אין לי כישרון בזה בגרוש... אוכלים לי חופשי מלכiת וסוסים ומה לא... צריך לחשוב קצת לפני כל מהלך, דאמממט חוצמיזה חיים ונושמים, ראיתי שעידכנת את התמונות בגלריה, יפה יפה. משקיען
