שששששששלום Haifa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAX D

New member
שלום שלום, מה שלומך?

מתי חזרת מהגלות?
 

בלאגנית

New member
חיים... ואז מתים ../images/Emo11.gif

כן, קצת נעלמתי אבל אני עוקבת אחרי מה שקורה פה.. עדיין ממשיכים פה תיאורי המזג אויר... עדיין ממשיכים הדיווחים על דקירiת בקריות (מפתיע !!) קיצר פורום סולידי ועיקבי, ממש לרוחי. שיחקתי עכשיו משחק שח במחשב ורק בגלל אח שלי ניצחתי.. אין לי כישרון בזה בגרוש... אוכלים לי חופשי מלכiת וסוסים ומה לא... צריך לחשוב קצת לפני כל מהלך, דאמממט חוצמיזה חיים ונושמים, ראיתי שעידכנת את התמונות בגלריה, יפה יפה. משקיען :)
 

MAX D

New member
בגלל זה אני לא משחק שח-

אני משחק במישחקים האלה שעם הרווח יורים ועם החיצים זזים, מנצחים הרבה יותר פעמים ככה
 

tygger

New member
בטח יא רמאי!

משחק נגד עצמך במשחק של שתי משתתפים. תראה, זה ממש לא בסדר. אתה צריך להיות יותר אגרסיבי. נסה שבוע ת'ראפיה עם UNREAL TOURNAMENT ואז תראה איזה יופי זה.
 
למעלה