שרשור Suzuka
......

  • פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך

Croc

New member
שרשור Suzuka ../images/Emo99.gif......

מקצה אימונים מטורף עם הרבה התרסקויות. אני חא זוכר דברים כאלו בעבר שם. המסלול עצמו מדהים. מהיר מאוד. טכני מאוד מאוד - קוים שם צריכים להיות פרפקט, אחרת או שנוסעים לאט מדיי או שעפים לחול (במקרה טוב). הפניה שבה עפו אלגרסוארי וקווליינן היא באמת מאוד טריקית ואם לא עושים אותה "על הקצה" מאבדים הרבה מאוד זמן - לכן הנהגים חייבים שם לקחת את העיניים לקצה.......
 

lb22

New member
באטון , בריקלו , אלונזו וסוטיל

קיבלו עונש של 5 מקומות אחורה בזינוק בגלל שלא האטו את המהירות שלהם בסוף Q2 בתאונה של בואמי שהיו גדלים צהובים. בואמי עצמו ננזף על זה שהמשיך לנסוע עם המכונית למרות התאונה שחווה ( תמוהה מאוד כי התאונה קרתה בדיוק לפני השיקיין שבסוף המסלול ..)
 

Croc

New member
טוף, הרבה הקשן לא קיבלנו היום..........

כמה עקיפות על המסלול. כמה בזינוק. עוד כמה בזמן עצירות. משעשע היה לראות התמודדות של 2 משוגעים פיסיקלה וקווליינן.......... כל הכבוד לפטל. בקצב כזה הוא עלול לאיים על באטון. בריקלו לא בעסק לדעתי..........
 

Hard Nut

New member
האקשן היה בשישי ושבת... ומשהו על האיוולת...

האיוולת שבחוקים החדשים (יחסית) של מקצי הדירוג. האקשן התחיל ב שלושה מקצי אימון גשומים ! זה לא איפשר לקבוצות לכוון כהלכה את המכוניות שלהן - בתנאים יבשים, ואת התוצאה, המזעזעת, ראינו במקצה הדרוג בשבת... לדעתי - זה מגוחך שבחוקים החדשים - נותנים פרקי זמן קצרים ביותר לכל אחד משלושת "הסבבים" של מקצי הדירוג. כך קורה - שאם יש דגל אדום ארוך במיוחד, אזי עלול להיווצר מצב שלנהגים מסויימים בכלל אין אפשרות לבצע "הקפה מהירה", ולקבוע זמן "טוב". ואם זה לא מספיק - עוד מענישים את האומללים האלה, שמנסים לבצע "הקפה מהירה" - בזמן שמתרחשת תאונה - ומרחיקים אותם חמישה מקומות אחורה, על הגריד, בגלל הדגל הצהוב, שלאחריו בא הדגל האדום... כאשר גם כך - הם לא היו במקום גבוה במיוחד, מפני שלא הספיקו לבצע הקפה "איכותית". לדעתי - מקצה הדירוג המחיש. בצורה ברורה ומובהקת, שהחוקים החדשים נכשלו לחלוטין ! הם נכשלו - מפני שלא חזו אפשרות כזו של כל כך הרבה התרסקויות במהלך מקצי האימון. זו היתה פשוט "משחטה" - מה שהלך שם. ולא זו בלבד שהמיקום של הנהגים - היה שערורייתי, אלא צריך גם להבין - שרק בנס - איש לא קיפח שם את חייו ! מזל שגלוק נפצע באורח קל בלבד, אבל הוא לא היה כשיר למירוץ. לדעתי, במקרה שיש שלושה מקצי אימון גשומים, ואז מתבהר מזג האוויר, ומקצה הדירוג נערך בתנאים יבשים - צריכה הנהלת המירוץ להקצות עוד חצי שעה של אימונים - לפני תחילת מקצי הדירוג, ולו כדי לשמור על חיי הנהגים ! כמו כן - אם ישנן תאונות שגורמות לזמנים ארוכים של "דגל אדום" בזמן המיקצים - יש, לדעתי, להחזיר תוספת זמן למיקצים הללו. למשל - אם יש דגל צהוב, שלאחריו בא דגל אדום - יש, לדעתי, לבטל (רטרואקטיבית) את תקופת הדגל הצהוב, ולהחיל (רטרואקטיבית) את הדגל האדום - על כל הזמן, משעה שיצא הדגל הצהוב - וזה גם יחזיר את השעון אחורה בזמן (כי המקצה יופסק, עקב הדגל האדום - מוקדם יותר), וזה גם ימנע מתן עונשי הרחקה של חמישה מקומות, בגלל הדגל הצהוב, שהיה צריך להיות אדום...
 

lb22

New member
לגבי הדגל האדום

אתמול לא עברו יותר מכמה שניות (20 פלוס מינוס) מאז שיצא הצהוב עד שיצא האדום. זה זמן שלא משפיע על כלום כמעט.... מה למשל היו יכולים לעשות באטן בריקלו ואלונזו? הם היו בהקפת דירוג אחרונה (הם בחרו לצאת להקפה אחת , לפחות הבראונים) זה היה או לעוף או להכנס ולהסתכן , רוס בראון הודה שהם לקחו סיכון...
 
למעלה