שרשור RAW- לילה ראשון של הדראפט

Diunim

New member
אירועים חשובים


קורט אנגל יוצא החוצה ומקדם את הדראפט היום ומחר. לפתע סוניל סינג' מציג את החבר החדש ב-RAW, ג'ינדר מהאל. ג'ינדר יורד על התנאים ב-RAW ועל מה שאנגל הבטיח לו. הוא הרי הכוכב הכי מדהים שיש. הוא רוצה אותו יחס כמו ברוק לסנר. קורט אנגל מבקש ממנו לשלוח דרישות ל[email protected]. ג'ינדר צריך להוכיח בזירה שהוא יותר טוב מכולם, וגם שזה יהיה קרב על אליפות ארה"ב.
&nbsp
אליפות ארצות הברית: ג'ף הארדי ניצח את ג'ינדר מהאל אחרי טוויסט אוף פייט וסוואנטון בומב.
&nbsp
לאחר הקרב ג'ינדר מהאל התראיין והכריז שיקבל קרב חוזר בסעודיה. נו וויי חוזה מתערב בריאיון שלו ורוקד עם רנה יאנג.
&nbsp
סשה בנקס ניצחה את ביילי בפסילה לאחר שהריוט סקוואד תקפו אותה, ואז גם את ביילי.
&nbsp
האות'ורס אוף פיין ניצחו את הית' סלייטר וריינו אחרי לאסט צ'אפטר.
&nbsp
המיז מארח מיז TV, ומציג את החברים החדשים ב-RAW: סמי זיין וקווין אונס. המיז אומר ש-RAW תהיה שלהם, אבל קורט אנגל יוצא ואומר שהוא לא אישר את זה. אוונס אומר שהוא קיבל אימייל. סמי זיין מודיע שסטפני מקמהן הייתה זאת ששכרה אותם. אנגל מופתע שסטפני הצליחה לכתוב אחרי שרונדה ראוזי קרעה לה את היד. מצד שני, מתברר שהמיז עובר לסמאקדאון. המיז מתעצבן ובעיקר שהמיזטוראז' נשארים. אבל אנגל ייפרד ממנו בקרב עשיריות.
&nbsp
המנצחים יפגשו את דה באר בסעודיה: מאט הארדי ובריי ווייאט ניצחו את הרבייבל אחרי טוויסט אוף פייט כפול.
&nbsp
דה באר מדברים על כמה שמאט הארדי ובריי ווייאט מוזרים ונתקלים בבריזאנגו שנותנים להם קנס.
&nbsp
רונדה ראוזי מדברת עם קורט אנגל. נטליה, שותפתה של רונדה לאימונים, מגיעה ואומרת שזאת התחלה חדשה.
&nbsp
אמברמון ניצחה את מיקי ג'יימס אחרי אקליפס.
&nbsp
דולף זיגלר מגיע ל-RAW. הוא אומר שהוא המתאבק הכי טוב שיש ורק דבר אחד השתנה בו. טייטוס וורלדווייד קוטעים אותו ומבקשים ממנו להצטרף אליהם. זיגלר אומר שמה שהשתנה זה שהוא לא בא לבד. דרו מקינטייר בא לתקוף את או'ניל ואפולו יחד עם זיגלר. הם נותנים לאפולו שילוב בין זיגזג וקליימור.
&nbsp
רומן ריינס יוצא ומדבר על איך שינצח את ברוק לסנר בתוך הכלוב בסעודיה. סמואה ג'ו יוצא ואומר שריינס לא עושהאת העבודה. ריינס טיפש מכדי להבין שלסנר תמיד מנצח אותו, והוא לא ילמד עד שמישהו יוריד אותו. הוא אומר שהוא ייקח את מה שיישאר מלסנר וירדים את הכלב הגדול. הוא מראה סרטון שמראה מה לסנר עשה לו. ריינס אומר לו לבוא ולהראות מה הוא מסוגל לעשות. ג'ו בא, עוצר והולך. לאחר מכן הוא אומר שהוא יראה אותו בבאקלאש.
&nbsp
נטליה ניצחה את מנדי רוז (ע' סוניה דוויל) אחרי שארפשוטר. לאחר מכן אססולושן תקפו את נטליה עד שראוזי באה להציל אותה.
&nbsp
בארון קורבין בא ל-RAW.
&nbsp
בריזאנגו ניצחו את דה באר אחרי רול אפ של בריז על סזארו והסחת דעת של פאנדאנגו.
&nbsp
אליאס מתראיין ואומר שללאשלי לא מגיע להיות באותו מקום כמוהו. הוא מנסה לתת לרנה יאנג קונצרט פרטי.
&nbsp
ברוק לסנר יבוא בשבוע הבא.
&nbsp
ברון סטרומן, פין באלור, בובי לאשלי, סת' רולינס ובובי רוד ניצחו את קווין אוונס, סמי זיין, המיז והמיזטוראז' אחרי פאוורסלאם בריצה מסטרומן למיז.
 

Turkisher

New member
שקשוק ונענוע

אולי החדשה הכי מרתקת של השינוי ברוסטר הוא העובדה שאנו עומדים לקבל פיי אוף לפיוד שהיה מוקפא בין דניאל בריאן למיז. קניתי 20 קילו פופקורן ואני מוכן לסמאק דאון הערב. יש! יש! יש!
גם הבגידה של מיזטוראז' היתה מצוינת. בכלל כל מה שהוא נוגע או קשור אליו בשנים האחרונות יוצא זהב. הבחור הוא HOF עתידי ודאי והאמת? מגיע לו ריצה עם חגורה מרכזית.

מה נסגר עם שיימוס וסזארו? הפכו אותם לג'וברים מוחלטים. מילא ריינו והג'ינג'י אבל שניים מהחזקים ברוסטר? איפה הקלאב או אסנשיין בשביל דברים כאלה?

שיחוק שני היה הסגמנט של סמי וקווין מול אנגל. ביצוע ענק עם המייל שסמי הקריא והתגובה של אנגל. הקרב המסיים שבו סטרומן פשוט השמיד את מיז וקווין היה מצויין אבל מי שהרשים היה בעיקר לאשלי עם הופעה מצוינת.

ריינס יצא, ספג בוז אדיר ואח"כ העלבות מסמואה ג'ו. לדעתי ג'ו חייב סיבוב נוסף מול לסנר ולקחת ממנו את החגורה. רק הוא הצליח להיות הכי אמין ואטרקטיבי מול לסנר.

גם הציוות של זיגמק נראה חזק ומצויין.

הרבה חדשות והרבה דברים מעניינים וטובים היו הערב. אפילו ג'ינדר מהאל לא הרס כשהפסיד את החגורה , אבל למה להארדי? מה קרה שהוא מקבל פוש? למה לא באלור קיבינימאט?

יאללה. ראו מצוין. לכו לראות.
 
למעלה