שרשור RAW בלונדון

DIUNIM החדש

Well-known member
  • משודר סרטון על מלך ומלכת הזירה בתמלול ווייד בארט. הוא אומר שטקס ההכתרה מתקרב. לשני מתמודדים ראויים מחכה מלוכה- המלך והמלכה יוכתרו. הפרס- קרב אליפות עולם בסאמרסלאם. ביום שבת, בריאד, ערב הסעודית, המסע לתהילה יגיע לסופו בגמר טורנירי מלך ומלכת הזירה, שני גברים ושני נשים מנסים לקחת את כס המלכות בליל האלופים. מי ירוויח קרב אליפות עולם? מי יתפסו את גורלו ויהפכו למלך ומלכת הזירה הבאים?​
  • אובה פאמי יוצא לזירה. הוא אומר שהקהל בלונדון נפלא כאן הלילה. עם כמה שהיה שמח שיצעקו את שמו כל הלילה... שיירגעו. מאז שנולד הגורל תמך בו. וגברת גורל הייתה מאוד אדיבה עבורו, בגללה הוא הגיע לכאן ל-WWE, היא נתנה לו לחסל את החייה, והובילה אותו כל כך רחוק בטורניר הזה. וחדשות טובות- הגורל עדיין לצידו ואדיבה כלפיו. אז בסופ"ש הזה בליל האלופים, הגורל ייקח אותו לגבהים חדשים כשיהפוך למלך הזירה החדש. אבל מה יקרה כשיהפוך למלך? הוא עדיין יהיה בדילמה אחרת. תהיה לו הזדמנות לאתגר אלוף לבחירתו, ויהיו לו שתי אופציות. אז האם ירדוף אחרי אליפות ה-WWE? או שירדוף אחרי אליפות העולם למשקל כבד? (הקהל מעודד) "מיין איבנט" ג'יי אוסו יוצא מהקהל. הוא אומר שאובה בטח שכח שהוא הוא. למען האמת, "מיין איבנט" ג'יי אוסו עכשיו בעיר שלכם! הוא מזלזל בו, נכון? הוא רגיל לזה, כי שינחש מה? הם זלזלו בו כשזכה ברויאל ראמבל. הם זלזלו בו כשזכה באליפות העולם למשקל כבד. הם זלזלו בו כשראו אותו מזעזע אולמות. הם מזלזלים בו עכשיו וחושבים שלא יזכה בטורניר מלך הזירה. הם מזלזלים בו עכשיו כי הם לא חושבים שהוא יכול לנצח אותו. אבל הוא יעשה מה שיעשה- ישתיק את השונאים, ידהים את העולם. זה מה שהוא עושה. וביום שבת, הוא יטפס על ההר הזה. וילבש את הכתר כמו המלך שהוא. ובסאמרסלאם, הוא הולך לקודי רודס. הוא מבטיח לאובה שיהיה אלוף ה-WWE הבלתי מעורער. בליל האלופים, אובה והוא, וזאת יריית האזהרה. אובה אומר שהוא מבין. הוא מניח שבליל האלופים, הוא יורה על אמת? הנה עצה, כשיירה, שלא יפספס. כי אם הוא יפספס- הוא יחסל אותו. ואם הוא לא יפספס- הוא עדיין יחסל אותו. כי בסופו של היום, הוא לא בן המשפחה שהוא דואג מפניו. אז למה שלא ייקח את הכדורים הטיפשיים שלו וייתן אותם לבן דודו, היישר מהשליט- אובה פאמי?​
  • אדם פירס מדבר בטלפון ו-LA נייט בא. הוא שואל עם מי הוא מדבר: רומן או ג'ייקוב פאטו? פירס אומר שלא, ומה לא בסדר איתו? נייט שואל מה לא בסדר איתו, לדעתו הבלודליין בטח השיגו תמונות שלו, כי הוא נותן לו להתחמק מהכל. הוא תקף שופט. פירס אומר שפאטו נקנס, נייט אומר שלא על מה שעשה לו, והוא כאן כדי לטפל בג'ימי, וג'יי, ואז פתאום ג'ייקוב בא עם הציפורן שלו. ג'ימי אוסו בא ושואל מה הבעיה שלו. הוא מדבר על ג'ייקוב, אבל מה עם מה שעשה בשבוע שעבר? הוא בא לעזור לו, הוא היחיד בבלודליין כשקצת מכבד אותו, וניסה לעזור לו מול ג'יי, ומה הוא עשה? פגע בו עם כיסא. נייט אומר שהוא מבין, זה נזק אגבי. ג'ימי נכנס לשם וככה זה קרה. ג'ימי אומר שהוא כאן הלילה. פירס מתערב ונייט אומר לו לשתוק. הוא יגיד לו מה שירצה. פירס אומר שיסכן את עצמו, כי הלילה ג'ימי אוסו-LA נייט בלונדון. נייט אומר שזה רעיון נורא ויש לו אחד יותר טוב: ג'ימי אוסו-LA נייט בלונדון. ג'ימי אומר שזה מה שפירס אמר, נייט אומר שלא אכפת לו מה אמר והוא לא שמע, אכפת לו ששניהם ילחמו. הוא רוצה או לא? ג'ימי אומר שזה רעיון נהדר. נייט שואל את פירס מה הוא מרגיש ופירס אומר שנהדר. נייט אומר "YEAH".​
  • ביילי וליירה ולקיריה מתראיינות לפני קרב אליפות הזוגות שלהן. ליירה אומרת שזה הכול. הן לא הצליחו כל השנה, זה לא קרה ברסלמניה כי זה היה צריך לקרות הלילה בלונדון. הן צריכות את זה, וזה הזמן שלהן. ביילי אומרת שהן הצמד הכי טוב במחלקה יותר מדי זמן, והלילה כולן יגלו שבנוגע אליהן, יש להן חברות, והעובדה שליירה הביאה להן את הקרב הלילה, זה האחד וזה הכל או כלום.​
  • אליפות הזוגות לנשים: ברי בלה ופייג' ניצחו את ביילי וליירה ולקיריה לאחר ראמפייג' לליירה. לאחר הקרב, ביילי עוזרת לליירה לקום, אבל ליירה תוקפת אותה. היא מבצעת עליה נייטווינג. לאחר מכן ליירה מסרבת להתראיין.​
  • צ'אד גייבל יוצא לזירה. הוא אומר שבלונדון יש אנרגיה. הוא רוצה לשמור על זה כל הלילה, אבל הוא כאן הלילה עבור משהו מאוד רציני שקרוב לליבו. לצ'אד גייבל היה חתיכת חודש, הכל התחיל כשהפסיד את המסכה שלו במקסיקו. אחרי הקרב הזה הוא הבין שהמסכה לא הייתה הדבר היחיד שאיבד בשנים האחרונות כאן. הוא איבד את הכבוד העצמי שלו, את המוניטין שלו, את הכבוד שלו וגם חברים. ריי מיסטריו גרם לו להבין שלא מאוחר לתקן עוולות בחייך, ולכן הוא כאן הלילה, ואם זה בסדר מצד כולם, הוא יזמין לכאן כמה אנשים ויעשה את זה. אז אוטיס, קח את מקסין וטוזאווה אם לא אכפת לך, וצאו לזירה, יש לו כמה דברים להגיד להם. אלפא אקדמי יוצאים. גייבל אומר שהם אפילו לא היו צריכים לתת לו זמן, אז תודה שיצאו. מאז שמקסין הצטרפה לאלפא אקדמי, הפוטנציאל היה ברור. היא רצתה ללמוד, וכל מה שרצתה כל הזמן זה להיות הטובה ביותר שאפשר והיא עשתה את זה. היא עשתה משהו שהוא לא הצליח לעשות- לזכות באליפות יחידים. איך שהתייחס אליה היה פתטי. איך שהתייחס אליה היה מביך וזאת אשמתו. אקירה טוזאווה- לב של אריה, לב בגודל של ענק, ההגדרה של רוח לחימה, והוא ניסה לעצור אותו, לדכא אותו. איך שהתייחס אליו היה פתטי ומביך וזה לא הגיע לו. זאת אשמתו. ואוטיס. הוא בלי ספק החבר הכי נאמן שכל אדם על הכוכב יכול היה לקבל. והוא מתכוון לזה- הוא היה חוטף כדור עבורו, קופץ מול מכונית עבורו, והוא לא אומר את זה כי אלו קלישאות שאנשים אומרים, הוא מתכוון לזה בכל מאודו. הם חברים 20 שנה והוא מתגעגע אליו. הם התאמנו במרכז האימונים האולימפי יחד, הם היו אלופי זוגות יחד. הוא עבר לרחוב שלו והחזיק בבת שלו בידיים שלו יום אחרי שנולדה. והוא זרק את הכל כי באופן אנוכי הוא רצה אליפות יחידים, את התואר הבין יבשתי יותר מאת החברות שלו, וזאת אשמתו. שלושתם לא חייבים לו כלום אבל הוא חייב להם משהו, וזה מה שהוא יצא לעשות הלילה. הוא מסתכל לשלושתם בעיניים ואומר שהוא מצטער. גייבל מושיט יד ללחיצה ואוטיס מנסה ללחוץ. מקסין עומדת ביניהם. היא אומרת שפעם האמינה לכל מילה שיצאה לגייבל מהפה, אבל היא סופסוף רואה בבירור. והיא רואה שהכל בו הוא שקר. היא יודעת שהם רוצים לסלוח לו והיא מבינה, ולאוטיס וטוזאווה יש את הלב הכי גדול, והיא יודעת שהם רוצים לתת לו הזדמנות שנייה. אבל היא לא! הוא לא זוכר כשגרם לה לרדת על הברכיים ולהתחנן שלא יפגע בטוזאווה? ומה עם הפעם כשנאלצה לעצור אותו מלהוריד את החגורה ולהצליף באוטיס? כי היא זוכרת, זוכרת הכל. והם זוכרים איך עזב אותם לטבוע לבד בעסקים, שבורים למיליון חלקים. ואיפה הוא היה? רדף אחרי החלומות שלו? כי זה תמיד היה קשור אליו. ההתנצלות הזאת היא עבורו. אבל מה החלק הכי טוב שיש? כשהשיגה את החלום שלו היא סופסוף הבינה- הם לא היו צריכים אותו אז והם לא צריכים אותו עכשיו. אז הם יעזבו אותו כמו שעזב אותם- לבד. מקסין וטוזאווה עוזבים. אוטיס נשאר בזירה עם גייבל, מסתכל עליו ועוזב.​
  • דרגון לי הולך מאחורי הקלעים ונתקל בריי מיסטריו. ריי אומר שהוא ראה מה אית'ן פייג' אמר לרוסב בשבוע שעבר, להוריד לו את המסכה. שיעשה לו טובה- שילמד את אית'ן על כבוד ללוצ'ה ליברה. פנטה מגיע ואומר לדרגון שהלילה זה הלילה שלו. שילמד אותם על לוצ'ה ליברה- סארו מאדו.​
  • "אול איגו" אית'ן פייג' יוצא לזירה. הוא אומר שהוא הבהיר את המטרות שלו מאז שהגיע ל-RAW, ומאיזושהי סיבה, בכל צעד שלקח לסימן המצוינות, כמו ג'וקים, לוצ'דורים החליטו להגיע. וכל פעם כשדרך על אחד מהם, עוד אחד מהם הופיע. הם מתרבים מול עיניו. ועכשיו הוא צריך להתמודד עם ריי מיסטריו ודרקון המחמד שלו. והוא חושב שהגיע הזמן להדברה כאן. אז דרגון לי- הלילה יהיה החרק הראשון שימחץ בדרכו להמשיך את המטרות שתכנן להשיג. וזה, חברים, להמשיך להיות סמל המצוינות ב-RAW, וחשוב מזה- האלוף הבין יבשתי החדש שלהם: "אול איגו" אית'ן פייג'.​
  • "אול איגו" אית'ן פייג' ניצח את דרגון לי לאחר נגיחה במפשעה ואגו-פלקס.​
 

DIUNIM החדש

Well-known member
  • החזון (לוגן פול, אוסטין תיאורי וברון ברייקר) מתראיינים. תיאורי אומר שכולם רוצים את החזון. סת' "פריקין" רולינס יחוסל בידי הכלב ביום שבת בכלוב. ויש את הסטריט פרופיטס, שלא יודעים על כבוד. כשזה מגיע לעתיד ומי שבונה אותו- ברון ברייקר, לוגן פול ואוסטין תיאורי. הם לא יודעים מה זאת הקרבה. מי יודע מה זה? לוגן פול. שיראו את הזרוע שלו. לוגן אומר שאם זה היה תלוי בו הוא היה מוריד את הגבס ורודף אחרי הסטריט פרופיטס איתו. אבל בכנות- זה לא משנה, כי הוא יגיד להם מה. הוא מחלים מהר יותר מכל אדם אחר בתולדות בני האדם שהחלימו. ואם היה מהמר, והוא כן, הוא היה שם את כל הכסף על החזון הלילה. החבר'ה האלה כיסו את זה. ואם סת' רולינס חושב שיהיה בעיה, אחרי מה שברון ברייקר יעשה לו, הוא לא חושב שיהיה בעיה. ברייקר אומר שיטפלו בעסקים הלילה, ישמרו על תארי הזוגות, הוא יקרע לסת' את הראש בכלוב ביום שבת והם יחזרו לעסקי החזון.​
  • ביירון סקסטון מראיין בקהל את רוסב. הוא שואל אותו לגבי דרגון לי ועוזר שלו, אית'ן פייג'. איך הוא מרגיש על הניצחון? רוסב אומר שהוא שמח שאף אחד לא התערב בקרב וגברים כיסחו אחד את השני כמו שצריך. הוא שמח בשביל אית'ן, ומקווה שבקרב שלו אף לוצ'דור לא היה מתערב והוא היה האלוף הבין יבשתי. סקסטון אומר שהוא ופייג' עם אויבים משותפים, כמו הלוצ'דורים והאיש שבשבוע שעבר ב-RAW גרם לו להיכנע: צ'אד גייבל. רוסב שואל למה צריך לדבר על הכניעה? הכל התחיל בגלל הקהל והתמיכה שלהם באנשים כמו ריי מיסטריו. מה הוא עשה? כלום. הוא לא יכול היה לגרום לילד שלו להיות אדם טוב אבל הם מעודדים אותו, כשהם צריכים לעודד את רוסב. הוא אוצר לאומי. צריך לצעוק את השם שלו, ולא ריי מיסטריו. ואז הוא ניצח את ריי מיסטריו, קרע את המסכה שלו, חשף את הזיוף שלו לעולם והנה בא צ'אד גייבל. רץ כמו גיבור ב-RAW לאחר שברח כמו פחדן למקסיקו. בואו לא נשכח כמה גייבל מזויף- הוא לקח את המסכה שלקח, ואז העמיד פני מקסיקני וזה איכשהו בסדר. אבל הוא תמיד היה אמיתי, ומה קורה?! הוא מדבר בבולגרית ואומר שיעשה באנגאראנגה, רוסב מאצ'קה.​
  • משודר סרטון על סול רוקה. היא אומרת שכמו שהם יודעים, היא מחפשת התלהבויות. לא רק בתוך הזירה, בכל מה שהיא עושה. היא שמחה לצאת לשם, ללמוד דברים חדשים, לאתגר את עצמה ולדחוף את עצמה מעבר לאזור הנוחות שלה. היא אוהבת להיכשל, לקום ולפצות על זה, היא עשתה את זה המון פעמים. אבל התחושה שהיא מקבלת כשהיא קמה ומוכיחה לכולם אחרת: זה מה שסוחב אותה. היא לא מתנצלת, וכל מה שצריך לדעת לגביה זה שהיא סול רוקה, האלופה הבין יבשתית לנשים.​
  • איו סקיי יוצאת לזירה. היא אומרת שהיא ממש אסירת תודה על זה שהיא כאן והיא לא יכולה לחכות להילחם מול ליב מורגן על הכתר. בשבוע שעבר ניצחה את ראקל רודריגז, וביום שבת, היא תנצח את ליב מורגן ותהפוך למלכה. ליב יוצאת לזירה. היא אומרת שאיו חמודה, היא בטח שכחה מול מי היא נלחמת, כי היא ה-ליב מורגן, והיא אלופת העולם לנשים הגדולה ביותר בכללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל הזמנים. ואיו לא תנצח אותה ביום שבת, כי כולם באולם יודעים שהיא כל כך יותר טובה ממנה. כולם באולם יודעים שהיא כל כך יותר מוכשרת ממנה. כי היא הפנים של המחלקה הזאת ורק חסר לה הכתר שלה. אז כשתנצח אותה ביום שבת בליל האלופים, לא רק שתעשה היסטוריה ותהפוך לאלופת העולם הראשונה שזכתה בטורניר מלכת הזירה, אלא שתביך את חברה שלה, ריאה ריפלי, תנצח אותה בסאמרסלאם ותיקח לה שוב את התואר. איו שואלת אם היא בטוחה שהכתר יתאים לראש הגדול שלה? היא שחצנית. היא צועקת עליה ביפנית, ליב תוקפת את איו אבל איו מחזירה לה.​
  • ג'ימי אוסו מתכונן לקרב. ג'יי בא. ג'יי שואל אם הוא צריך עזרה עם LA נייט. ג'ימי אומר לו להתמקד במלך הזירה. ג'ייקוב פאטו בא וג'יי שואל איפה היה כל הלילה. למה הוא היה בסמאקדאון ודיבר עם סולו? פאטו אומר שהוא לא עונה לג'יי. הוא היה צריך למסור משהו בשם ה-OTC לסולו. ג'ימי שואל איך זה הלך, כי הם יודעים שסולו לא מקבל פקודות טוב. ג'יי אומר שזה כמו פאטו. פאטו אומר שזה לא משנה, מה שמשנה זה שסולו קיבל את המסר. ג'ימי שואל מה עכשיו. פאטו אומר שישבו ויחכו. ג'יי שואל למה? סולו אולי בדרך ל-RAW כמו שאמר. מה התוכנית? פאטו אומר שיתנו לסולו לעבור את הגבול, הוא לא יאהב את מה שימצא.​
  • דנהאוזן במעבדה שלו. "דירטי" דומיניק מיסטריו ו-JD מקדונה באים ושואלים איפה הכסף שלהם. דנהאוזן שואל מי מקדונה. מקדונה אומר שנתן לו 100,000 דולר על השולחן ודנהאוזן ברח. דנהאוזן אומר שקנה עם זה כל מיני דברים. מקדונה שואל עם שילם 100,000 דולר. דנהאוזן אומר שזה הניסוי שלו. מקדונה אומר שיקלו עליו- שיתן להם את הכסף או שיקחו את מה שזה לא יהיה. דנהאוזן שואל אם הם מאיימים לגנוב ממנו. יש לו משהו עבורו. הוא מקולל! מקדונה שואל למה. דומיניק אומר שהוא בלתי מקולל. מקדונה אומר שיראה לו מה הוא חושב על הקללה. הוא נוגע בארגז ומתחשמל. דנהאוזן נעלם.​
  • LA נייט ניצח את ג'ימי אוסו לאחר שסולו סיקואה נתן לג'ימי סמואן ספייק ונייט ביצע BFT.​
  • הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) מתראיינים. דוקינס אומר שהם מוכנים. החזון ניסו לפצוע אותו ולא סיימו את העבודה. בניגוד ללוגן פול הוא בסדר. ובניגוד לתיאורי הם מוכנים לגמור את העבודה הלילה. פורד אומר שלא רק שייקחו הלילה את תארי הזוגות אלא יראו לעולם שהחזון פגום. כי באולם ההיסטורי הזה, ה-O2, גשר לונדון יתמוטט. הם אוהבים את זה? כי הסטריט פרופיטס בעלייה לנצח, והם רוצים את הכסף!​
  • דנהאוזן יוצא לבמה. הוא אומר שלום ללונדון-האוזן. זה הוא, דנהאוזן. מאוד נחמד, מאוד מרושע. ודנהאוזן נאלץ לקחת תחבורה אנושית רגילה ובא לראות את המעריצים-האוזן. הוא בא למעבדה שלו, וקטעו אותו דומיניק מיסטריוס ואיזה בחור. כל שבוע מאיימים על דנהאוזן. אולי הוא צריך לקבל מאבטח סלבריטאים. הוא סלבריטאי גדול בארה"ב, גיבור ספורטיבי ואגדה טלוויזיונית. יש לו שאלה- איך דנהאוזן יגיע לרמה הבאה בלונדון? יש לו רעיון. הוא שמע שיש הזדמנות לעבודה בדאונינג סטריט? איך הם מרגישים על ראש הממשלה-האוזן? אחרת, הם מקוללים!​
  • ביילי מתראיינת ואומרת שאין לה מה להגיד.​
  • ראקל רודריגז מדברת עם רוקסן פרז ושואלת אם שמעה מה היא אמרה. היא כל כך קרובה לזה, היא לא יכולה שההזדמנויות יברחו ממנה. רוקסן אומרת שהיא וליב היו צריכות להגיע לגמר. אבל היא שמחה לליב, היא ניצחה את שארלוט, רק שיהיה להן מה לחגוג. דומיניק ו-JD מגיעים, הוא מציג את עצמו בפניהן. ליב באה ושואלת אם ראו מה איו סקיי עשתה, היא תשפיל אותה בליל האלופים כי היא אלופת העולם לנשים הגדולה... ראקל אומרת שהן יודעות שתנצח בליל האלופים, אבל היא לא רואה שהם לא במצב טוב? לדומיניק גנבו כסף, JD התחשמל, ורוקסן והן חשבו שראקל תגיע לגמר הטורניר. ליב אומרת שהכל תחת שליטה, היא תהיה אלופה כפולה וראקל תרדוף אחרי סול רוקה, שלא תעמוד מול ביג סקסי, היא תהיה האלופה הבין יבשתית הבאה. היא מצטערת על הכסף של דדי דום, הם יטפלו בזה, אבל בינתיים, הוא ו-JD צריכים להוריד את התואר מפנטה. רוקסן שואלת מה לגביה. ליב אומרת שצריך להביא את JD לרופא.​
  • משודר ראיון של קורי גרייבס עם סת' "פריקין" רולינס מוקדם יותר היום. גרייבס אומר שכשרולינס חזר באלימיניישן צ'יימבר המשימה שלו הייתה ברורה: הוא רצה לחסל את מה שיצר, להוריד את החזון. עברו כמה חודשים, הוא מרגיש שהתקרב למטרה הזאת? רולינס אומר שבקיצור כן, אבל באירוך זה קצת בעייתי. זה לא הסתדר כמו שרצה, רסלמניה לא עבדה עבורו, באקלאש לא היה הלילה שלו. והוא לא יודע אם היה יושב ומדבר איתו בלי הסטריט פרופיטס, אם טז לא היה בודק אותו כשהיה צריך ודוקינס לא היה תומך בו, הם יושבים כאן, אבל הוא במרחק ניצחון אחד בליל האלופים מהחזון מאחוריו. גרייבס אומר שייכנס לכלוב עם ברון ברייקר בליל האלופים. יש אפשרות שלא יצא ביד מורמת, או יצא בכלל. רולינס אומר שהוא יודע את הסיכונים, המון יכול להשתבש במצב הזה עבורו. באמת. אבל לפעמים כשיש בעיות, צריך למצוא דרך החוצה, והוא מומחה בלעשות את זה בקריירה שלו. לפעמים צריך להמר על הכל ולגלות מי הוא. בפעם האחרונה שזכה באליפות העולם הוא לא היה במצב הכי נחמד, הוא מצא דרך מסביב, אבל זה לא אמר לו על מי שהוא ומי שהוא רוצה להיות. בליל האלופים, ברון ברייקר בכלוב. זה יספר לו ולעולם מי הוא סת' רולינס. ואם ינצח את ברון ברייקר בליל האלופים וישים את החזון מאחוריו, יעבור לחלק השני במשימה- להחזיר לעצמו את התואר שלא הפסיד.​
  • ביירון סקסטון מראיין בקהל את דרגון לי וריי מיסטריו. סקסטון שואל את לי לגבי הקרב מול אית'ן פייג' והצורה בה אית'ן ניצח אותו. לי אומר שבכנות, הוא לא ראה את זה בא, והוא מרגיש רע כי אכזב את כל הקהל בלונדון ואת ריי. ריי אומר שלא התאכזב, הוא עשה מה שצריך לעשות. לי אומר שכל הקהל מאחורי המסך ראה שהוא טוב מאית'ן פייג', ואף אחד לא יכבה לו את האש. סקסטון אומר שהם שני אנשים גאים, מה התוכנית לנקום באית'ן פייג'? ריי אומר שיש להם תוכנית לטפל במצב, הם לא יגלו אותה. אבל אם ישאלו אותו באופן אישי- רוסב ואית'ן סאק. אית'ן הוא אגו טריפר, הוא רוצה לרסס לוצ'דורים, הוא לא יודע מה הבעיה שלו עם לוצ'דורים במסכה, אבל הנה דבר אחד- אית'ן טוב ברמאות. אם יצטרך להילחם מולו בעצמו וילמד אותו לכבד את הלוצ'ה ליברה זה מה שיעשה. סקסטון אומר שזה נשמע כמו אתגר. לי אומר תחי מקסיקו.​
  • צ'אד גייבל מדבר עם אדם פירס. גייבל אומר שהוא דיבר עם פנטה. דומיניק מיסטריו, JD מקדונה וליב מורגן באים. דומיניק אומר שלא ילחם מול פנטה לפניו. מקדונה יהיה בסדר. לגייבל לא מגיע כלום, הוא אפילו לא התנצל בפני החברים הלוזרים שלו. ואיפה ההתנצלות שלו? הוא מתנצל בפני כל הלוצ'דורים? הוא מלך הלוצ'דורים ולא כיבד אותו. וגם פירס, מה לגבי דנהאוזן שגנב לו את הכסף? פירס אומר שהכסף הוא הבעיה שלו. גייבל אומר שדום שלח אותו למקסיקו מלכתחילה. זה מה שהוא קיבל כי הקשיב לחמור. אבל הוא רוצה התנצלות? שינסה להוציא אותה ממנו. דומיניק אומר שמלך הלוצ'דורים לא נותן סתם קרבות. אולי JD בשבוע הבא. פירס שואל אם זה בסדר אם הרופא יאשר. מקדונה מבולבל, פירס אומר לו ללכת לרופא.​
  • אליפות הזוגות: הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) ניצחו את החזון (ברון ברייקר ואוסטין תיאורי) (ע' לוגן פול) לאחר שג'ו הנדרי הבריח את לוגן, סת' "פריקין" רולינס פגע בתיאורי עם אגרופן, והפרופיטס ביצעו על תיאורי אנויטמנט ופרום דה האבנס.​
 
למעלה