שרשור

מטרניך

New member
המשטר הרצחני של קסטרו השליך לכלא

את פעיל זכויות האדם העיוור עו``ד חואן קרלוס גונזלס ליווה ל-4 שנים וכמו כן קבוצה של דיסידנטים אחרים. המשפט נערך, כרגיל במשטרים האלה, מאחורי דלתיים סגורות. A court in Cuba has sentenced a blind dissident lawyer to four years in jail. The lawyer, Juan Carlos Gonzalez Leiva, was convicted of contempt, public disorder and resisting arrest. ............ בדלתיים סגורות: The trial was held behind closed doors in the central town of Ciego de Avila and was the first of its kind in the country this year. ........... והינה ה'פשע' - ומאז הם במעצר: All 10 defendants in the latest trial were arrested on 4 March 2002, when they tried to visit an independent journalist, who had allegedly been beaten by police at a hospital in Ciego de Avila, 400 km (249 miles) east of Havana. They have been detained since then. על מצב זכויות האדם בכלא הקומוניסטי הצף של קסטרו: Before the trial, the New York-based Human Rights Watch group said the situation was a "travesty". "The trial of a blind lawyer, along with nine other dissidents, continues the repressive trend that was so glaringly evident last year in Cuba," it said in a statement. In February, a United Nations envoy published a scathing report on Cuba's treatment of political dissidents in prison. French judge Christine Chanet, who was appointed to look into alleged human rights abuses, said reports that dissidents were being held in "trying" conditions were "particularly alarming". Havana had denied Ms Chanet permission to visit and said the UN High Commissioner for Human Rights should be concentrating on alleged abuses at Guantanamo Bay, the US military detention centre in Cuba. http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/3664527.stm
 

מטרניך

New member
עובדה שהם תמיד מגינים עליו - ולא על

המשטר באוזבקיסטאן למשל. הם 'מסבירים' שארה"ב אשמה בבעיות שיש בקובה. כניראה אתה לא קורא את הודעותיהם בנדון.
 

מטרניך

New member
אתה באמת "כנראה" לא קורא

אבל תמיד מתקיף את 'הצד השני' שכן קורא. לאיזו 'השוואה טפשית' אתה מתכוון? קראת את הדיון במצע יח"ד? לבקשתך העליתי אותו במיוחד פעם שנייה - אך אתה התחמקת, כרגיל.
 

מטרניך

New member
אין קשר בין יח"ד ובין קסטרו?

יש קשר, גם אם לא רשמי. הינה איש יח"ד ידוע אצל קסטרו. >>>>>>>>> פידל קסטרו שלח ד"ש לטיף דורי, ראש הדסק הערבי בתנועת מרצ, הוזמן לכנס האו"ם בקובה בנושא הפלסטיני, בהשתתפות פידל קסטרו ואישים פלסטינים, בראשם פארוק קדומי, ראש הלישכה המדינית של אש"ף. בקבלת הפנים למשתתפים, נוצר דיאלוג קטן בין קסטרו לדורי. דורי הזכיר לו שיש להם חבר משותף, ערפאת. "תמסור לו ד"ש כשאתה חוזר ארצה", ביקש קסטרו. דורי: "מסכים, בתנאי שאצטלם איתך". והרי ההוכחה. <<<<<<<<< http://images.maariv.co.il/cache/cachearchive/04072001/ART161536.html בתמונה: לטיף דורי וקסטרו: 'ערפאת חבר משותף'.
 
הוא נסע לשם ונפגש איתו באופן עצמאי.

בלי כל קשר למרצ. תגיד, יש לך תיקייה שלמה עם דורי מצטלם עם עראפת וקאסטרו? תעלה עוד כמה.
 

מטרניך

New member
לטיף דורי הוא הקיק של המפלגה שלך

שיש לה 'דסק ערבי' עם נאמן של ערפאת בראשו. ואגב, דורי לא נוסע כ'אדם פרטי' לכינוסים בי"ל, בוודאי לא בהוונה.
 

מטרניך

New member
בטח אנאן אירגן את התמונה עם קסטרו

ואת חילופי הדברים על 'החבר המשותף' ערפאת שבאותה העת נתן הוראות לרצוח יהודים.
 
למה אנאן לא מופיע איתם?

חבל.. הייתה יכולה להיות אחלה תמונה. יש לך תמונות של אנאן עם עראפת או קסטרו?
 
שוב הימין הקיצוני משתולל:

"מהומה פרצה באולם אירועים בקריית ביאליק בו נערך טקס תמיכה בתוכנית ההתנתקות בהשתתפות השרים אהוד אולמרט ומאיר שטרית וח"כים נוספים מהליכוד. זאת לאחר שכמה מתנחלים נכנסו לאולם. השר אולמרט פנה אל הנוכחים באירוע וביקש מהם לכבד את האורחים: "הם באו לשמוע מדוע הם צריכים להתפנות מעזה". בתגובה לדבריו התפרצה אחת המתנחלות וצעקה: "זה לא פינוי- זה גירוש". חילופי הדברים גררו התלהמות באולם, שכללה דחיפות וצעקות בין המתנחלים לפעילים התומכים." (מתוך מבזקי Ynet)
 
למעלה