שרשור
/ התפקדות חופשית

שרשור
/ התפקדות חופשית

אז, מי פה? מה שלומכם?
שרשור חופשי, אבל מי שרוצה ויותר נוח לו,
ה"מבנה" של ההתפקדות:

שם:
תאריך לידה (/גיל):
שיר החודש:
סדרת החודש:
סרט החודש:
הדבר הכי כיפי שעשיתי החודש:
משהו שאני מחכה לו בחודש הבא:
הדבר שהכי אהבתי בפורום החודש:
משהו שאני רוצה לראות בפורום בחודש הקרוב:
מסר לאומה:
 

Ayelet 363

New member
שלום

היה לי סופ"ש ממש מעצבן. חפרתי לאנשים על זה, אבל עכשיו, עם כל כמה שזה לא טוב, אני מנסה קצת לשכוח מזה. בעיקר כי כבר אין ממש מה לעשות עם זה, חוץ מלא להתעצבן. זו בעיה שהיא לא נוראה כל כך (בהנחה שהפסקתי לבכות סופית. עם כל כמה שבכיתי מזה, למרות שזו שטו, בסוף השבוע, אני לא בטוחה אם הפסקתי או לא) וגם יכול להיות שהיא תיפתר. אז רציתי להגיד שזה היה סופ"ש מעצבן כדי לפרוק טיפה, אבל למרות שסיפרתי על זה לאנשים, אני גם רוצה לשכוח את זה. \-:
&nbsp
חוץ מזה יש לי פרוייקט סודי (לא כל כך סודי. ניסיתי להתקבל, ונראה שהתקבלתי, למשהו שמאוד רציתי, אבל מכיוון שיש קצת סכנת פרישה ואני גם עוד לא לגמרי בטוחה, אני מעדיפה לא לספר על זה באינטרנט כרגע. זה לא משהו כזה גדול כמו שזה נשמע, אבל בשבילי זה די גדול).
&nbsp
שם: איילת
תאריך לידה (/גיל): 17.09.1992
שיר החודש: בחודשים האחרונים השירים הכי אהובים עליי דיכאו אותי (כי דיכא אותי משהו טיפשי שקשור להרבה מהשירים שאני תמיד שומעת. מכיוון שאני בקושי מגוונת בשירים, בקושי היו שירים ששמעתי באותם החודשים), אבל כבר כמה זמן שאני חוזרת לשמוע אותם, והשבוע שמעתי אותם חופשי והיה לי מצב רוח מעולה והם חזרו לשפר לי את מצב הרוח במקום להוריד אותו, כך שהשירים האלה הם שירים שאני מציינת באופן קבוע בהתפקדויות: שירים מ-Wicked ומ-Rent.
סדרת החודש: הסוכנת קרטר.
סרט החודש: הייתי אמורה לראות את The Imitation Game, אבל בגלל משהו שקשור בעקיפין למה שקרה בסופ"ש לא יכלתי לראות אותו.
הדבר הכי כיפי שעשיתי החודש: הפרוייקט הסודי. ממש העלה לי את מצב הרוח. למרות שהייתי גרועה כשניסיתי להתקבל, עוד לפני שגיליתי שכנראה התקבלתי, מצב הרוח שלי ממש עלה מזה.
משהו שאני מחכה לו בחודש הבא: המ... הפרוייקט הסודי?
הדבר שהכי אהבתי בפורום החודש: בקושי הייתי כאן.
נכנסתי ולא ממש מצאתי מה לכתוב. אה, ולא כתבתי לך: מזל טוב על הניהול!
משהו שאני רוצה לראות בפורום בחודש הקרוב: יותר הודעות? כולל תגובות שלי, למרות שקבוע קשה לי למצוא מה להגיב על דברים. לא רק פה ולא רק בפורומים.
 
למעלה