sivi massivi
New member
*שרשור תסכול*
קניתי קונאד, ואני מנסה, מתאמנת.. ולא תמיד מצליחה.
אם למישהי יש טיפים בשבילי אני מ-מ-ש אשמח .. ובהזדמנות זו אאחל לכולכם גמר חתימה טובה!
קניתי קונאד, ואני מנסה, מתאמנת.. ולא תמיד מצליחה.