*שרשור תסכול*

sivi massivi

New member
*שרשור תסכול*

קניתי קונאד, ואני מנסה, מתאמנת.. ולא תמיד מצליחה.
אם למישהי יש טיפים בשבילי אני מ-מ-ש אשמח .. ובהזדמנות זו אאחל לכולכם גמר חתימה טובה!
 
מה את לא מצליחה בדיוק?

טיפים מסויימים שאוליי יעזרו: -לגרוף את הלק מהדיסקית בעדינות (כי אם גורפים חזק מידי זה מוציא את הלק מהצורה שעל הדיסקית) -כשמעבירים את הלק מהדיסקית לחותמת לעשות את זה בצורת "גילגול"- נגיד מצד ימין לצד שמאל. ולא ללחוץ את החותמת על הדיסקית כמו פומפה.
 

poynter

New member
וה-טיפ: לבדוק שקילפת את הניילון הדביק

שמודבק על הדיסקית
 

ליאני777

New member
על הדיסקית המקורית של קונאד אין ניילון..

יש ניילון רק בדיסקיות של החיקוי כמו בוואו ובביוטיקר..
 

Osnatz1

New member
../images/Emo45.gif וגם לא להחתים חזק מדיי

אם לוחצים את החותמת חזק מדיי על הדיסקית סביר להניח שהחותמת לא תעבור או שהיא תעבור מרוחה לגמרי..
 
מצטרפת

לא מצליחה להחתים! לא מבינה מה אני עושה לא בסדר, אני שמה לק על הפלטה, הורדתי את הניילון כמובן, גורפת את הלק, מעבירה את החותמת- וכלום! היא יוצאת נקייה לגמרי, והלק נשאר על הפלטה...
 

Osnatz1

New member
כמה טיפים

תעבירי צמר גפן עם אצטון (ועדיף אצטון ולא מסיר לק) גם על הפלטה וגם על החותמת ותייבשי היטב לפני ההחתמה. יש כאלו שאומרות שכדאי לשייף את הפלטה עצמה אבל אף פעם לא עשיתי את זה.. תוודאי שהלק שאת משתמשת בו לא דליל או שקוף מדי. אם בשכבה אחת על הציפורן לא רואים מספיק פיגמנט, גם על החותמת לא יראו.. ואם הוא דליל הוא פשוט "יברח" מהחריצים של הפלטה והחותמת לא תצליח "להרים" אותו..
 

sivi massivi

New member
וואו..!

איך לא חשבתי על נושא ייבוש הפלטה אחר שניקיתי אותה באציטון.. תודה רבה רבה רבה.. אני מקווה שמעכשיו ילך חלק יותר נ.ב : מוזמנות ללינק בחתימה שלי
 
כמובן שאני מנקה אחרי האצטון

אני מפחדת לשייף, נראה לי שזה יהרוס את הדוגמה, לא? יכול להיות שפשוט אאלץ לקנות לק מיוחד לחותמות. אולי זו הבעיה.
 

Osnatz1

New member
לי אין שום לק מיוחד לחותמות..

משתמשת רק ברגילים.. יש כאלו שיוצאים נהדר, יש כאלו שיוצאים קצת שקופים ויש כאלו שבאמת לא מצליחים בכלל.. נסי עם לקים אחרים לפני שאת הולכת לקנות חדש (כי המיוחדים לחותמות קצת יקרים כזכור לי), ואם יש לך לק שלא אכפת לך ממנו יותר מדי, נסי להשאיר אותו פתוח לאיזה חצי שעה והוא יסמיך לך קצת :)
 
למעלה