שרשור תמונות ...

שרשור תמונות ...

תמונות מהקיץ האחרון ואם הן חשופות וחמודות .... מה טוב ! איך עבר עליכם הקיץ ? נהניתם ? איפה היה הנופש ? שנה טובה חברים
 
אין בעיה

הקיץ היה משחרר נהניתי מכל רגע ובעיקר באילת מה איתך ??
 

צוללן1978

New member
הקיץ לא נגמר ..אצלי הוא ימשיך עוד כמה חודשים

ביליתי חצי מהזמן שם וחצי פה, ענייני עבודה. ושם תמיד חם. הנופש היה בזמן העבודה כשאני שם...סיבוב בקאריבים. וסתם תמונה קטנה...מצולמת בלילה כשחם לי...
 
למעלה