שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב

מצב
הנושא נעול.
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
ממשיכים לכיון אשדוד..
ברקע- גשר כביש 431 (בבניה) מעל לכביש 20 ומעל רצועת הרכבת..
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
עוד שלט לאוסף..
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
ממשיכים דרומה, באפק- אזור התעשיה-מעוין שורק
ההולך ונבנה..
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
כאן התוואי מתעקל ימינה (דרומה) לעבר
מחלף חולות..
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
ולבסוף חוצה התוואי את כביש 4 לעברו המזרחי..
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
כאן מסתיים לו (כרגע) התוואי לכיון אשדוד..
שימו לב שהגשר מסתיים "באויר" ואף לא ממשיך (בשלב הזה של הבניה) מעל הרמפה המתפצלת מכביש 4 לעבר כביש 20.. זהו,עד כאן ה "שרשורפלצת", מקווה שנהנתם..
 

benshap2

New member
כאן מסתיים לו (כרגע) התוואי לכיון אשדוד..
שימו לב שהגשר מסתיים "באויר" ואף לא ממשיך (בשלב הזה של הבניה) מעל הרמפה המתפצלת מכביש 4 לעבר כביש 20.. זהו,עד כאן ה "שרשורפלצת", מקווה שנהנתם..
האמת שגם העבודות ביבנה החלו לפני מס' חודשים
יסודות לתחנת הרכבת ליד המתנ"ח {ליד מחלף יבנה}, וגם גידור ויישור של שטח נרחב צפונית ודרומית ליבנה {כמה ק"מ טובים בכל כיוון}
 
האמת שגם העבודות ביבנה החלו לפני מס' חודשים
יסודות לתחנת הרכבת ליד המתנ"ח {ליד מחלף יבנה}, וגם גידור ויישור של שטח נרחב צפונית ודרומית ליבנה {כמה ק"מ טובים בכל כיוון}
כן,אני יודע.התכוונתי שה"רצף" נגמר במחלף חולות
 

benshap2

New member
כן,אני יודע.התכוונתי שה"רצף" נגמר במחלף חולות
רק רציתי לעדכן
 

אורי404

New member
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
תודה, דניאל. שרשור מעולה.
 

אוהד11

New member
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
 

itayab1

New member
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
תמונות נהדרות! תודה! בקשר לתחנה של משה דיין
היא דיי מיותרת לא? היא לא קרובה לשום מקום ובקושי יש תחבורה ציבורית לשם (פואבלו אספניול? סופרלנד?)
 
תמונות נהדרות! תודה! בקשר לתחנה של משה דיין
היא דיי מיותרת לא? היא לא קרובה לשום מקום ובקושי יש תחבורה ציבורית לשם (פואבלו אספניול? סופרלנד?)
אני דווקא חושב שיש לה פוטנציאל גדול..
נכון שבמרחק הליכה סביר ממנה נמצא חלק מאזור התעשיה החדש (חצי חינם החדש ממש קרוב אליה, ועוד כל מיני מרכזים וחנויות), וגם שכונת נווה דקלים נמצאת במרחק של 10-20 דקות הליכה.. מה שכן- לדעתי, ע"י שינוי לא משמעותי של מספר קווים קיימים שעוברים כיום בצומת הרחובות לשנסקי/משה דיין (שזו תוספת של 2-3 דקות כדי לחזור למסלול המקורי), אפשר לגרום לרכבת להיות אמצעי תחבורה אטרקטיבי מאוד עבור תושבי רשל"צ מערב, שכידוע, התחבורה שעומדת לשירותם כיום לתל אביב לוקה בחסר (הקווים הקיימים היום הם מאספים דרך חולון או בת-ים, או שפוט נתקעים בפקקי הבוקר המייגעים בכביש המהיר מרשל"צ לת"א..)
 
אני דווקא חושב שיש לה פוטנציאל גדול..
נכון שבמרחק הליכה סביר ממנה נמצא חלק מאזור התעשיה החדש (חצי חינם החדש ממש קרוב אליה, ועוד כל מיני מרכזים וחנויות), וגם שכונת נווה דקלים נמצאת במרחק של 10-20 דקות הליכה.. מה שכן- לדעתי, ע"י שינוי לא משמעותי של מספר קווים קיימים שעוברים כיום בצומת הרחובות לשנסקי/משה דיין (שזו תוספת של 2-3 דקות כדי לחזור למסלול המקורי), אפשר לגרום לרכבת להיות אמצעי תחבורה אטרקטיבי מאוד עבור תושבי רשל"צ מערב, שכידוע, התחבורה שעומדת לשירותם כיום לתל אביב לוקה בחסר (הקווים הקיימים היום הם מאספים דרך חולון או בת-ים, או שפוט נתקעים בפקקי הבוקר המייגעים בכביש המהיר מרשל"צ לת"א..)
שפוט = שפשוט
 

Image of me

New member
תמונות נהדרות! תודה! בקשר לתחנה של משה דיין
היא דיי מיותרת לא? היא לא קרובה לשום מקום ובקושי יש תחבורה ציבורית לשם (פואבלו אספניול? סופרלנד?)
היא דווקא חשובה מאד, היא משרתת את כל מערב
ראשון. התחבורה הציבורית במערב ראשון היא סיוט, וכל הכבישים באיזור פקוקים בשעות השיא. מערב ראשון לא יכול להסתפק בתחנות שיהיו בחולון-בת ים (כי גם הכבישים מראשון לחולון פקוקים מאד), ובטוח שלא בתחנת הראשונים שנמצאת בקצה השני של העיר. האיזור הזה זקוק בדחיפות לתחנת רכבת.
 

amit1270

New member
תמונות נהדרות! תודה! בקשר לתחנה של משה דיין
היא דיי מיותרת לא? היא לא קרובה לשום מקום ובקושי יש תחבורה ציבורית לשם (פואבלו אספניול? סופרלנד?)
כשתהיה תחנה תהיה גם תחבורה ציבורית אליה
בע"ה...
 

mauzer

New member
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
תודה רבה על התמונות

עשית חתיכת דרך !
 
שרשור תמונות מתוואי הרכבת ת"א - רשל"צ מערב
גם השנה החלטתי להמשיך את ה"מסורת" שהתחלנו אני ו אלן ביום כיפור הקודם, ויצאתי לצלם במגוון מקומות לאורך הקו- מה שלא היה מתאפשר כל כך אם היתה תנועה.. נתחיל עם תחנת תל אביב ההגנה..
תגיד, דניאל
איך יהיה מסלול הרכבת מצומת חולון עד תחנת ההגנה? וואחד גשר ארוך מנקודה למקודה? ואם כן, הגשר יעבור מימין לבית ספר הולץ? (מימין, אם אתה מסתכל מצומת חולון לכיוון תחנת ההגנה)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה