בדיוק!עדיין לא מבינה את האוהב את גל ואת נועם![]()
אין מה לפתור עם גלבדיוק!
כי מי שאוהב באמת מתמודד ולא בורח ומתעלם
מי שחבר מחובר בטוב וברע
ובוודאי שלא פוסל אלא מנסה להבין ולפתור
אלירן אוהב רק את אלירן
הוא לא יודע לאהוב לצערי
זה באמת יכול להיותאיך אני מקנאה באלה שחושבים שאלירן משחק ולא יודעים מה זה התקף חרדה.
נרקסיזם בתפארתוזה באמת יכול להיות
אבל למה בסוף? במה נפגעת בדיוק מגל? הבן אדם פגע בה לאורך כל העונה ודיבר עליה מסריח והסית את כולם נגדה
פתאום נפגעת ?
אין לי כח לספר שוב ושוב את המציאות, כמה שהם היו חברים טובים והוא נתן לה את הזכות למטבעות, מחמאות אינסופיות ו.. ו... עד שהחליטה לתקוע לו סכין ולהגיד לפאני כשהוא שומע שהוא לא יכול להיות חבר שלה כי הוא רק קעקועים ו.. ו... ועכשיו שוב ידעה לתקוע סכין ונעם זה סכינים בלי סוף אבל זה היה רק טריגר להתקף חרדה שזה לא נשלט ובאמת תחושה נוראית, בדיוק כמו שאמר, הוא לא יודע מה קורה לו. הקרקע נשמטת.זה באמת יכול להיות
אבל למה בסוף? במה נפגעת בדיוק מגל? הבן אדם פגע בה לאורך כל העונה ודיבר עליה מסריח והסית את כולם נגדה
פתאום נפגעת ?
שניהם"שלי הייתה העוגן .."....
.....
או מצוף?..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.