** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

גליה 1211

Well-known member
זה כאילו שמאכילים אותנו עוד מאותו דבר
כבר 3 חודשים שעיקר העלילה
גל במניפסט "אני מאשים"
ועכשיו זה שידור חוזר בלופ
כמה לעוס כמה מאוס
 

מורבידי2.0

Well-known member
מנהל
שלי צוחקת כשגל אומרת שטל לא נתנה לה להתקרב לאלירן, בגלל זה לא יצא לה לגשת אליו.
שלי, שיכולה ללכת לאיבוד במסדרון, צוחקת.

רק שלפני חודשיים כשטל כל הזמן התיישבה ונדחפה "על עומר" כשהוא היה בשיחה עם שלי,
שלי התחרפנה מזה.
 

מסקרפונה7

Well-known member
הדיירים נדמים לי כלהקת צבועים שמשחרים לטרף קל
ביחיד הם מעדיפים לברוח להתעלם
ביחד הם כוח
על אחת
הצבוע הוא החיה הכי מגעילה בטבע
 

מסקרפונה7

Well-known member
שלי אחת הצבועות הכי גדולות
טל והיא חלקו את עומר והיא שתקה
למורת רוחה
עומר אילף אותה לקבל את טל ולשתוק הרבה..
 

מסקרפונה7

Well-known member
אויייש רפאלה
היא לא הסכימה עם אלירן פה אחד שכולם צבועים?
שהם לא יכולים לראות אף אחד בבית???
מה קרה? פתאום היא מחבקת את נעם בכזו "איכפטיות"??
האותנטית... חחחח עולם הזוי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה