** שרשור תכנית **

מצב
הנושא נעול.

mor100

Well-known member
"אנשים רואים בי מטרה קלה לשים אותי"
לא, זו לא גל אמרה את זה
זה קורן
חחחחח ושוב הדבשת....
 

ziniozi

Well-known member
מבחינת המשחק
תיאורטית
מה היה קורה עם כולם היו בוחרים בגל?

ונגיד גל היתה בוחרת y?

הרי לא היה רשימה של 2 אנשים בלבד
ברור שהוא שאל אותם את זה תוך כדי שיחה קודמת בחדר
ומהתשובות שלהם הוא הבין שלא יהיה מצב שכולם עונים גל
 

המלאך האדום10

Well-known member
הדבר הכי טיפשי שקורן היה צריך להגיד זה מה שאמר. בקשר לזה שהיה
צריך לבחור אחרת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה