מ מייבל10 Well-known member 1/6/26 #23 נכתב ע"י מודאגת 1612: גל: אתה בטוח שהוא הצל שלך טובבבב לחץ כדי להרחיב... צחקתי זה היה במקום ועוז מת על זה.
נכתב ע"י מודאגת 1612: גל: אתה בטוח שהוא הצל שלך טובבבב לחץ כדי להרחיב... צחקתי זה היה במקום ועוז מת על זה.
willing Well-known member 1/6/26 #22 חחח...ענקית גל לעומר על משה: אתה בטוח זה הצל שלך? ואלירן עם המבטא חחח... רפאלה מרוחה ברצפה
מ מודאגת 1612 Well-known member 1/6/26 #30 נכתב ע"י mor100: לפי רפאלה כל מי שיש לו שמחת חיים הוא פייק כנראה לחץ כדי להרחיב... כי היא רגילה שכולם ממורמרים
נכתב ע"י mor100: לפי רפאלה כל מי שיש לו שמחת חיים הוא פייק כנראה לחץ כדי להרחיב... כי היא רגילה שכולם ממורמרים
willing Well-known member 1/6/26 #35 רפאלה עושה לענבל מה שאלירן עשה לנעם, עקץ קטל ושאל אתה דמות מי אתה. תכלס זה מוב החלשה. לא שיחה רק שנעם תפס מרחק מאלירן על ההקטנה והכוחנות. וענבל בוכה לרפאלה. זה מוב דוחה שנועד לפגוע
רפאלה עושה לענבל מה שאלירן עשה לנעם, עקץ קטל ושאל אתה דמות מי אתה. תכלס זה מוב החלשה. לא שיחה רק שנעם תפס מרחק מאלירן על ההקטנה והכוחנות. וענבל בוכה לרפאלה. זה מוב דוחה שנועד לפגוע
מ מורבידי2.0 Well-known member מנהל 1/6/26 #36 אחלה פרק. כמו שבעונה בסדרות יש איזה פרק ספיישל מיוזיקל לא קשור "לעולם לא לומר שלום, כי שלום משמעו ללכת, וללכת משמעו לשכוח" (פיטר פן)
אחלה פרק. כמו שבעונה בסדרות יש איזה פרק ספיישל מיוזיקל לא קשור "לעולם לא לומר שלום, כי שלום משמעו ללכת, וללכת משמעו לשכוח" (פיטר פן)
גליה 1211 Well-known member 1/6/26 #37 איזה שמחת חיים? היא מספרת שזה להסתיר המון עצבות כולם שם שמחים אבל זה לא מזויף חלאס עם הזיופים אנחנו לא בברודווי אנחנו בנווה אילן.
איזה שמחת חיים? היא מספרת שזה להסתיר המון עצבות כולם שם שמחים אבל זה לא מזויף חלאס עם הזיופים אנחנו לא בברודווי אנחנו בנווה אילן.